God søndag kveld! Nok en helg er over og bare en kort flyvetur igjen før uke 42 blir historie. Forsøker nå å finpusse min F-reise, har kommet over muligheten for å få Thai F istedenfor UA F+OS C.. Hadde nok beholdt UA F om det ikke var for at tidspunktet er fullstendig håpløst.. 05:45 ... God søndag til folket
Liker betasuppen best .. tar man dypt ned i gryta og siler av væske blir det mest kjøtt .. i dag var det KIMS med paprika og det var nok våtservietter ..., nå fly:
God kveld! Rolig søndag med trening, vask, besøk hos de gamle og dagen blir snart avsluttet med burgermiddag med to kompiser.
God kveld fra bartebyen! Her jobbes det på spreng med å ferdigstille et programmeringsprosjekt, som skulle vært ferdig for lenge siden, som jeg for lengst er dritt lei av og som, ja... Det eneste som holder motivasjonen oppe er vel egentlig at dette MÅ være ferdig før neste flytur, som nå kun er 11 dager, 11 timer og 23 minutter unna... Skal være enig i at suppa er innenriksloungen er god, men søndagskveldene der kan være en prøvelse. Det blir ofte innmari fullt!
God kveld fra ullensaker. Ettermiddagen bød på en gå tur sammen med ungene og røde kors bøssa, så nå kan man nyte kvelden på sofaen med litt bedre samvittighet. God kveld til alle
Som for flere andre har søndagen inneholdt. Litt jobb, litt trening, sett på tv (en gjeng i rødt som er bedre trent enn meg fra Liverpool), og brukt en CT.. Ble OSL-LAX 27. august til 14. sept. Har fortsatt bare AmEx Premium.. Grr. Virker ikke som om de vil oppgradere meg heller. Selv om jeg har hatt 350.000 i omsetning siden august/september i fjor.
Plastglass og pappservise – WTF. Er dette egentlig: a) Innenrikslounge SAS på OSL b) Middag på Dombås Vandrerhjem c) VIP rommet på N'Djamena International Airport (NDJ) d) En innsidespøk jeg ikke har fått med meg Jeg har aldri vore innom SAS Lounge Domestic i Oslo, men tenkte at nå som selskapet hadde fått swung på Business Class, nye uniformer/eiere og brand spanking new terminal på Gardermoen, at de ville levere bedre enn dette. Hvit plastskje… #facepalm
Opptil flere ganger. Nå sist ba de om kopier av lønnsslipper så skulle de vurdere. Men det rare var at jeg mottok en mail om at jeg var innvilget Plat.kortet, men den har jeg klart å slette. Men fra November har jeg også en bijobb, så nå skal det jobbes som tusan slik at jeg kan legge ved noen gode lønnsslipper. Så får vi prøve på nytt over nyttår, hvis det ikke dumper et sort kort ned i postkassa i løpet av de neste to ukene. Mener at det sto at det skulle komme i løpet av et par uker. #fingerscrossed
Hvis du har fått mail om innvilget platinum ville jeg gitt de to uker, de bruker litt tid på å lage kortene. Har du sett om noe har endret seg i nettbanken?