1-års dagen for MH370 forsvinningen, sober stemning her, på skjermen i loungen ruller minneprogram. Boarder kort MH flight til KL om et par timer. Burde vel gå greit.. Ha en super søndag!
Hyggelig med minneprogram, men minneprogram for et fly ingen vet hvor er eller Air Crash Investigation er kanskje ikke hva jeg ville valgt å vise på en flyplass...
God morgen fra 6J på EK159 på tur til Oslo.. Gullkortet gjorde solid vei i vellinga, så upgrade for både meg og frua! Mulig pga rimelig full maskin i Eco!
Morn fra Nordsjøen også. Snart ferdig med andre skift og første helga og godt er det. En drøy time igjen, så øvelse og sikkerhetsmøte før det blir rett i køya. Vinden er også på vei ned så på neste nattskift kan det vel hende at man orker å bevege seg utendørs igjen også. Ha en fin søndag!
God morgen fra de dype skoger i Østerdalen! Her er snøsmeltingen godt i gang, blir det skigåing i dag kjenner jeg klisteret allerede på fingrene... nok av andre som går på Ski på tv i dag, så får se hva det blir til... Heldigvis trenger jeg ikke sette meg i køen nord for Minnesund i kveld da jeg ikke må være hjemme før i morgen Kaffe først - nyt dagen!
God morgen fra Koh Kood, Thailand. Ligger og nyter 30 grader, hvit strand og deilig krystallgrønn hav.
God morgen fra sofaen i Trondheim, her blir det en rolig dag med mye tv-titting først vinteridrett så FA-cup
Grumpf fra det Sørlandske! Kjenner godt at jeg hygget meg med god drikke i går ja. Heldigvis ingen andre planer for dagen enn restitusjon. Og til middag blir det Grandiosa. Enkelt og greit. Det sies at det er kvinnedagen i dag. Den tar jeg temmelig lett på og ser heller frem til mannedagen den 14 mars. Dvs Steak & Blowjob day! http://www.officialsteakandblowjobday.com/ Så det så!
Hoy fra gullstua på Kastrup. Styrer unna rødbetene. Men cola går greit. God tid til overs her. SK1876 hjem om noen timer.
Grumpf ja. Er grusomt trøtt men er det er for det meste bare min skyld sånn rent bortsett fra at drikke var gratis igår...
Godkväll från silverstua på HEL. Sömnsaldot för helgen visar 7 timmar, så det ska bli skönt att komma hem ett par nätter fören det bär av igen.
Da går denne helgen også mot slutten. Tok litt tid før jentene sovnet under testingen på sine nye "ready beds" som skal være med til UAE neste helg. Nå får vi se om det blir jobb eller House of cards.