Ny dag nye muligheter! Kan rapportere om en ganske rolig start på dagen her i bagasjehallen på Værnes, kaffen er klar til resten av morgenfuglene. Relativt fornøyd med at arbeidsdagen er ferdig før det største kaoset begynner, slutt på høstferien og det betyr overbooka/fulle fly, masse bagasje og mest sannsynlig litt forsinkelser i løpet av dagen. Ikke like fornøyd da klokka ringte 0230, ut med bikkja før jobb i kraftig vind og regn/sludd, trønderhøsten har kommet. Ingen planer om tur selv, men hjelper flere med å finne billetter til diverse steder. Har selv noen CT og poeng som skal brukes, så reiselysten er virkelig til stedet. Ha en strålende søndag
Jeg synes min arbeidsdag starter vel tidlig, men 0230 er jo bokstavelig talt midt på natta! Uansett, det er søndag morgen og jeg er fremdeles så mett etter skalldyrsmiddagen i går kveld at frokosten ble droppa i dag. Equinor spanderte i anledning produksjonsoppstart her på Martin Linge feltet og de i cateringen disket opp med ett herremåltid som smakte veldig bra. Mangla bare noen flasker god vin... Ha en fin søndag, mett eller ei!
God morgen fra SK248! Var egentlig booket på neste fly, men det ble kansellert i går. Sikkert for å pakke alle på dette flyet. I dag er siste dag med SAS med påbud om munnbind, når jeg flyr tilbake i morgen blir det rart!
God morgen fra hovedstaden! Skulle ut og spise på Villa Paradiso i går, da noen nevøer og nieser hadde invitert oss på middag. Men, de hadde ikke skjønt at man må booke bord i Oslo.. Så da ble det indisk i stedet. Det er også godt. Avsluttet kvelden i åttende etasje på Grand hotell. I dag er planen å besøke mausoleet til Emanuel Vigeland, og så skal vi i 80års-dag. Ha en behagelig søndag!
God sundag frå Sunnfjord. Dagen starta 0545 med at yngstemann gravla opp på meg, so då var det berre å hive seg i kalosjane. No er han sovna igjen, so då er det tid for litt IF. Etter litt diskusjonar og prat med madammen før i veka hadde eg eit lite håp om at vi skulle få oss ein liten ferietur i løpet av hausten, men den gong ei. No er det definitivt klart at det ikkje vert meir flyging i år. Året ender difor med seks legs, fem av dei med Widerøe og ein med SAS (plus). «Neste år» som dei seier i Liverpool.
God morgen fra la plage, Seychelles Litt vind og lettere overskyet. Ingen planer for dagen bortsett fra å holde veskenivået oppe samt bade ved behov.
God morgen fra godstolen! Fikk en e-post fra NCC der det står at jeg nå er platinamedlem. Kjekt å se at trumfkonvertering funker, førte over en slump i går. Har slått på autotrekk for EB igjen, for det er mulig å reise igjen. Har nå nok poeng hos Thon, Scandic og NC til rundt 20 netter i billigste romkategoriene, så tenker det blir noen små roadtrips her og der etterhvert. ha en flott dag!
Plutselig var det et skikkelig lurveleven på rommet, og vi lurte på om det var dyr inne i veggen. Helt til vi kikket opp, og så den luringen her.
Hei hei! Her benyttes søndagen til å gjøre ferdig innsendingsoppgaver i prosjektledelse faget og se litt nærmere på overnatting i Bali for neste år. Ser enden av tunnelen når det kommer til bacheloren her nå... Ferdig i januar!
Flesland en søndags ettermiddag Kjenner et lite savn etter kaffe og hveteboller.På tide å åpne bollebua snart
God søndag fra loungen på SPU Ikke store saken, men den gjør nytten sin. På tide å reparere formen litt Nå blir det SPU-MUC i eco, før det blir rad en på MUC-OSL. Spent på om vi treffer på @jvsandem på MUC
God ettermiddag. Av og til kan man kjenne gårsdagen i hodet, eller i kroppen. Men det er først når man har tatt en Chili-Klaus shot at det virkelig kjennes når man sitter på skåla dagen derpå. Au au au. Jeg hører Johnny Cash synge i bak(!)grunnen. Jeg vurderer rømme igjen.
Været har holdt seg bra hele dagen i Bergen ser det ut som. Akkurat ankommet på Flesland med denne innflygningen. Uvant å se ikke mindre en to Hurtigrute-skip som kjørte sørover fra Bergen av alle ting… (bare ett i dette bildet):
God aften fra 7C(!) på LH2456 fra MUC til OSL. På første rad kapret @kjeeli og frue setene så jeg sitter nesten bak hos de mindre bemidlede. Turen har vært bra, kommer nok et lite reisebrev en av de kommende dagene