God søndag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 17. juli 2016.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag morgen fra SilverKris loungen i HKG.
    Står i (en lang) dusjkø og håper å få en forfriskende start på dagen før 11 timer i SAS C hjem til Europa.

I går klarte jeg det umulige, fikk grini meg til Business seter på United. Hadde nok litt flaks med både gateagent og alt, fordi det var ingen C seter igjen når vi endelig kom frem til gaten, alt var gitt bort. (Vin reiste vaier Guam og det er ingen transittsone der, mao alle må igjennom US immigration med tilhørende fingerscanning fotografering osv og så tilbake igjennom immigration og deretter igjennom ny sikkerhetskontroll..)
    Det ble til slutt ordnet slik at crew-setene ble gitt til oss og crew ble flyttet til eco+!

2. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Siste morgen på hytta i denne omgang. Været er fin, men det blåser alt for mye og 18 grader gir ingen sommer.....
    Ryggen er vond som rakker'n etter flere netter i hytte-seng som vel ikke er den beste. Så det skal bli greit å komme hjem og få ryggen på plass. Men først skal det ryddes og vaskes, og så blir det vel et stort lass med båten hjem i ettermiddag.
    Jobb igjen i morgen.. Er det rart jeg drikker?

3. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag ettermiddag fra hovedstaden!
    Her har det vært en litt grå morgen, men noen regndråper fra himmelen. Men nå kan det se ut til at det klarner opp litt, så da får man vel ta seg en tur ut igjen.
    Har hatt en grei morgen hvor man både har fått vært på trening og vasket klær, og nå sitter jeg å sjekker ut litt flypriser, frister med noen flere flyturer i løpet av høsten. Men jeg ser at Air Canada ikke er noe å skryte av hva angår renhold så skal man teste 787-9 får man sjekke ut andre... Håper du får en fin tur @Ida selv om det der ikke var noe vakkert syn i ett nesten nytt fly :(

Ha en flott søndag :)

4. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Unnagjort en fin fin løpetur med kona. Må planlegge årets mr for å beholde gullkort.
    Rundtur i Europa med SAS/A3 eller torsdag til søndag i la. Usa frister med konsertbillett i boks, men langt for en helg

5. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Beijing, 8 fine dager i Kina går mot slutten. Skal bli godt å sette nesa hjemover i morgen. Gleder meg til å spise brunost og drikke melk igjen. Det er en av de beste tingene med å komme hjem. Sk 996 bringer meg hjem i sete 4h så det bli nok en flott og lettkokt tur. Hvorfor sas har som mål å koke passasjerene vites ikke.

Ha en fin en :)

RoadKing liker dette
  6. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld frå det midtnorske!

Her er ein godt inne i n'te ferieveke og eg har for lengst mista oversikt over dag og dato. Heldigvis seier Bolaget ifrå dagen før eg skal reise herifrå. :cool:

Dagen har gått med til iseting og diskutering om når ditt eller datt skjedde. Heldigvis er alt sirlig ført inn i hytteboka slik at ein kan få fred i sjela. :)

Måtte alle få ein fin søndagskveld!

7. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo!
    Har slengt meg på bølgen og prøvd ut Pokémon Go i dag - fantastisk mange mennesker rundt om i parkene i Oslo i dag med nesene godt begravd i telefonen, og store samlingspunkter hvor Pikachu plutselig dukket opp. Artige greier.

Si gjerne i fra om du finner noen gode, helgevennlige turer - jeg trenger også A3-segmenter for å komme i mål. Alternativet mitt er 2500 kr for en helgetur til NYC/Washington D.C., men det er litt langt for en natt eller to.

anders82 liker dette
  8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Oslo. Kom over denne videoen fra Boeings feiring av 100 år med flyproduksjon hvor de projiserte på en rullende 747. Det hele starter på ca 9:40.

Edvard liker dette
  9. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Holy Camoly! Boeing har vore og handlet noen saftige lommelykter og lagt en del jobb ned i den presentasjonen, imponerende.

@Ida Håper du sender de bildene strake veien til CA. Det er jo helt banan.

10. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld godtfolk.
    Ferie med stor F og livet er bare herlig. Nyter dagene i Danmark og koser meg, i morra kommer mere besøk.
    Ha en flott søndag !! :):):)

TOS_EBG liker dette
  11. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Bikkjekaldt på SK964 i dag..

Del denne siden