Fra lørdag kveld i Charleston,South Carolina. For en fantastisk by. Tror jeg aldri tidligere har blitt mer imponert av en by første dagen tidligere. Ha en strålende søndag alle bonusnisser
God morgen fra hybelen i Bergen. Ja tenk, en måtte pinadø møte fysisk på jobb etter 3 + 5 uker i smilets land. Men, jeg har medbrakt capsler fra Café Amazon til Nespresso maskinen og en kopp nytes nå mens en oppdaterer seg på siste nytt. Straks settes kursen mot hula hvor det skal jobbes i +12t. Ha en flott søndag
God formiddag fra Grenland. Jobber overtid i helga, kom "i skade" for å bestille en tur til Granka i påska- Fikk tommel ned fra fruen, da jeg kom hjem- så ble avbestilt innenfor 24t regelen til SAS. Nuvel- da har vi fremdeles en grei bunke poeng som kan brukes. Ha en overivrig søndag
God morgen fra Norge, hvor det faktisk har blitt søndag. Har hatt noen deilige dager på festival, med gode venner og mye forskjellig musikk. Fredagen ble kald, så i går hadde vi med nok klær. Men, det er greit at det ikke er flere dager, det er litt slitsomt. I morgen er det tilbake på jobb igjen. Men, det er kun 4 dager til jeg er tilbake her: Ha en fin en!
Hoi fra Asker. Startet dagen med å plage bilister i @holmen sitt nabolag på sykkelen.. Om noen dager er det CRJ av alle ting over fjellet til 10 grader og regn i Bergen. Sånn sommeren skal være Ha det kjekt!
God formiddag! Nok ei uke på hytta her, venter på at huset skal bli ferdig bygd om to uker Hadde tenkt å ordne med baby foto - altså, det er ett ran!!! 15000,- for å få bilde filene på en USB Da blir det heller en tur til Tallinn! 1500,- t/r og 2000 statuspoeng rikere, noen tusen for hotell og 2000 for fotograf med både print, alle digitale filer, fotobok med mer! Galskap
God føremiddag frå Sunnfjord. Snart på tide med dagens fyrste måltid, men fyrst må det leitast etter flybillettar før det skal arbeidast hardt seinare i dag.
God søndag fra Oslo. Mener å huske noen som stresset med innsending av skattemelding for AS 31.mai, jeg var lur og søkte om utsettelse sånn at jeg kunne stresse med det i dag Takk til byråkratiet. Skal ut å finne meg en øl nå for å feire at det er overstått.