God morgen fra Øst-Finnmark! Nok en vinterlig dag her i nord, men dersom jeg har vett på å komme meg ut, så vil jeg kunne få litt sol på huden i dag. Slikt skal man da ikke kimse av Det er en stund til neste flytur, over tre uker, men det legges stadig planer, noe som gjør at Eurobonus-kontoen vil få tilførsel etter hvert Ha en fin-fin søndag!
God morgen fra hovedstaden! Her ser det ut til at solen kan titte frem i løpet av dagen, og det er en stund siden sist. Det er alt for lenge til neste flytur, så jeg sitter på nettet og prøver å finne artige reiseruter til Denver i november og New Orleans til jul/nyttårscruise. Ha en super søndag, folkens!
God morgen fra det sør-norske. Ski på tv, og snøfreser i gatene. Klar himmel mot nord, men det blir neppe midnattsol idag heller. Ha en fin søndag, alle,
God morgen fra utpå landet. Helgen tilbringes fra tid til annen hos gamlingene og her har det snødd mere enn det jeg kan huske siden jeg var liten di siste dagene, men ikke noe til i dag så da slipper jeg hvert fall unna snømåkingen
Eftan fra Geilo. Normal service resumed i morgen med ubrukelig vær hele uken i Bergen. 7 dager til årets første flytur
God morgen fra Denver. United UA1093. Denver-LAX Her går flighten en dag for sent etter at drittselskapet frontier canselerte gårsdagens flyvning.. LAX next og en ny Rangers match!
God kveld fra Oslo. En strålende vintersøndag i hovedstaden har blitt brukt i flotte løyper og flott vær i Nordmarka, og deretter med vintersport på NRK. Med andre ord en fin søndag og god oppladning til nye arbeidsuke