God søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 19. aug 2018.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Og god morgen @Eddie47! Eg ser deg nok :)

    Fakirfly til CPH, og i dag var det heldigvis solbær i staden for tyttebær i yoghurten til frokost.

    WiFi ombord passar utmerket til å laste ned eit par filmar på Netflix. Najs!

    Ha ein fin dag alle sammen!
     
  2. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    God dag der hjemme. Da ble det et døgn extra i Singapore, på hotel Conrad, tilrettelagt av SQ.. God mat, drikke, sol og svømmebasseng . Skal nyte dagen, før kursen settes nord igjen ved midnatt. Så blid så.. ..

    Edit : Er jo litt morsomt når hotellet byr på Champagne lunsj
     
    Last edited: 19. aug 2018
  3. Swaggertarian

    Swaggertarian Sunnfjording

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgon. No skal det etast hotellfrukost på Solstrand!
     
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra TXL,

    Tegel er virkelig et merkelig sted, så merkelig at mitt siste søkeord hos Google er «tegel airport survival», sålangt skuffende lite treff. Undertegnede sitter plantet i senatourloungen hvor det knapt er folk, men det at den ligger utenfor security gir meg alt annet enn ro i sjelen. Jeg skjønner ikke hva tyskerne tenkte på når de bygde dette stedet, men i min neste bønn skal jeg be for at den nye flyplassen åpner før 2025...

    Ha en flyvende en, før og etter security.
     
    phileas, Wiolenze, Avixlo and 5 others like this.
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Statusrapport frå kantina på CPH:
    Den eldre karen på venstre sida av bordet snakkar med frua eller dotter si på høgtalar. Ivan som er ca 35 og frå Sverige (Västmanland kanskje?) har verdas høgaste ringetone på telefonen sin, han har ikkje motparten på høgtalar, men snakkar veldig høgt for å overdøyve herren til venstre.

    Heldigvis overdøyver begge snorkinga til karen som ligg i sofaen (bak stolen til Ivan) med t-skjorta opp under armane og søv. Han kunne om ikkje anna spylt navleloet ut før han la seg på lit-de-parade.

    Stuttfeiten sender stygge blikk i øst og vest, mens blodtrykket stig og han et kjeks og småkaker som eit ekorn på speed. Kva er det som feilar folk? Dette er som eit ambassadørtreff etter 6 timar ukritisk drikking av musserande. Sukk, 50 min til boarding, på tide å go to gate...
     
    Last edited: 19. aug 2018
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL, eller fortsatt rett utenfor. Blir en rolig reisefri dag, kroppen har godt av å chille noen timer før det blir en tur i skogen.
     
    Kristian, Stig-Roger and Eddie47 like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen til deg og alle andre ... etter å ha forlatt et regnfullt vestland i går, så kjørte jeg med solbriller på fra midt oppå fjellet omtrent ...
    fakta om turen
    395B5190-F111-4B32-8972-09E22DCA11D7.jpeg
    ETA 17.01 --- ATA 17.41 pga store ruteendinger
    1. Rullebanen stengt: E16 mellom Arna og Trengereid (tuneller stengt fordi det var fotgjengere i tunellen)
    2. Sykkelritt Voss- Geilo ... Rv. 7 stengt i lange perioder.

    Da ble det Rv. 50 Aurland- Hol i stedet.

    I dag er det videre til sentrale austlandsområder for å gå på Intility Stadion og se VIF mot Tromsø ... etter invitasjon fra noen i Klanen!
    Vanligvis stiller jeg i rødt på VIF kamper, men gjør et unntak denne gangen for å glede et lag i bunnstriden. A8B9AC9C-CB43-4FB6-9FFD-FA5D760D18BD.jpeg
     
    Liza, watchaddicted, Henrik and 8 others like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Eg veit ikkje om eg skal le til eg spyr eller berre spy, men takk for eit utruleg bilete eg fekk på netthinna frå 'offisersmessa' på Kastrup :D:D
     
    ArthurDent liker dette
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    De siste gangene jeg har vært der har det bare vært NEDTUR!
    Sist gikk jeg til Eventyrlounge, betalte 250 DKK og hadde det helt flott.
     
  10. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Et eksempel til etterfølgelse, i alle fall skal jeg brøyte meg veg dit i forbindelse med førjulsturen til SFO :)
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  11. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Ferien starter på fredag, så det drar seg til. Har så smått begynt å pakke det medt nødvendige.

    SK+: Osl-Cph
    SQF: Cph-Sin
    SQC: Sin-Mnl
    M8: Mnl-Usu
    PR: Usu-Ceb
    PR: Ceb-Mnl
    OZC: Mnl-Icn
    OZF: Icn-Fra
    LHC: Fra-Osl

    Nesten en hel dag i Singapore, en natt i Manila, nesten en uke på Coron og nesten en uke i nærheten av Coron, en natt i Manila og en natt i Seoul.

    M8 og PR er betalt utenom, resten er CT reise.
     
  12. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    D98A30AB-DB5F-4EC5-9F11-90D19C81D57D.jpeg God søndag fra Jakarta. Har hatt en behagelig tur med Qatar C
    fra Milano. Det ble naturligvis servert god pasta på denne turen fra Milano til Doha. Etter å ha reist en god del i business de siste årene er det en ting jeg irriterer meg over. For meg er det verste jeg vet høylytt snorking ombord på et fly. Når en reiser offentlig må en jo godta litt av hvert. Bør ikke flypersonale dunke diskret borti de mest ekstreme.
     
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Hallo frå Aust-Finnmark!

    Er det grunn til bekymring at WF-piloten kom til flyplassen med ein sykkel?? Og utanfor terminalbygget står sjuketransportbilen klar...

    Vel, ha ein sprek, men skadefri sundag!

    20180819_131203.jpg
     
  14. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra bollestua på BGO. Venter på at WF skal vispe meg ned til KRS. Det har jammen blitt litt småturing likevel. En stund så det ut som det ikke ble noe fly før CT tur i primo oktober. Får også en T/R KRS-BGO neste helg. Så får vi se hva som dukker opp. Har for øvrig fått ryddet opp i litt logistikk-problemer pga kansellert fly på CT. Nå er ruten (6. - 13. OKT) som følger: BGO-OSL-IST-ICN-ROR-ICN-CDG-FRA-OSL-BGO. De lange leggene med TK og OZ. 777-300 ER IST-ICN og 380 fra ICN-CDG.
     
    Berlioz, Stuttfeiten and Kristian like this.
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    @Eddie47 oppfordret (?) ved en tidligere anledning til å sparke sjåføren i ræven fordi slikt er mulig på WFs 39-setere. Dessverre stod flyvertinna i veien...:
    20180819_134613(0).jpg
     
    Wiolenze and Stuttfeiten like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Nu skal der bolles i TOS:
    20180819_153320.jpg
     
  17. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Godt du illustrerer med bilde, når du lige skriver på dansk så kan der fort oppstå misforståelser.. :)
     
    Earl and RoadKing like this.
  18. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Loungebusken er like tettvokst som en piasavakost, altså lite å gjemme seg bak dersom man skulle finne på å bedrive dansk bakverkstilnærming til livet...
     
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Det vart strafferunde ned i bagasjehallen på ATH i dag etter at surrehaudet klarte å legge igjen øyretelefonane sine i setelomma. Heldigvis var det Kostas og Stavros som jobba i ettermiddag, og dei fiksa saken kjapt. Hadde Bøsane i handa 12 min etter at bagasjedetektivane var på radioen fyrste gong. Hurra for ein service! (Naboen, han eg kranglar mest med, hadde sikkert sagt: Jau, Satan held handa over sine eigne!) :D

    No blir det 40 min med pai og rødvin før ein får hilse på Olympic igjen.
     
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Rett skal være rett, du skrev TOS, ikke TOS-bua.. :)
     
    Kristian liker dette

Del denne siden