God søndag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 17. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra kjøkkenet på Ris. Snart frokost og så noen timer på kontoret. Ha en flott søndag du også:)
     
  2. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Kontoret på en sødag? Håper du mener Gjemmekontor! God dag fra Grefsenveien, akkurat tilbrakt 2 timer med bilvask :)
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Nei...det ble bryggekontoret.
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske.
    Ikke det helt store været her i dag, men gjør ingenting da jeg hadde bestemt meg for slappe av dag. Så det medførte å bli i senga til langt ut på dagen.
    Nå er nettopp frokosten spist, så får det bli litt tid foran PC'en og gjøre litt fornuftig og litt ufornuftig.

    I morgen er det mandag alt. Hvor blir disse helgene av egentlig? Det er nok derfor jeg drikker....
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Så sitter man her og knasker sukkererter. Bananen hadde nemlig råtna. Gårsdagens feiring sitter litt i og dagens trim sitter enda litt mere i.

    Ha en fin dag
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag! Kommet hjem etter en finfin sykkeltur rundt Soløyvannet og opp på Junkerfjellet. Nå skal jeg snart ut på en spasertur med naboen.

    Spasertur, der altså.
     
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Store abstinenser her i gården ettersom det er 17 dager hvor både antall flights og EB-grunnpoeng har vært på 0..

    Får heldigvis fikset det i morgen.. Og en tur med nederlenderne på onsdag ser det ut til!
     

Del denne siden