God morgen fra Ris. Her er det fyr på peisen - nok kapsler til Nespressomaskinen og både papir og nettaviser er funnet frem;-) Ha en flott innesøndag!
God søndag fra vestlandet. Rolig kopp kaffe på morgenkvisten, herlig. Sjekket inn på morgendagens flight, midtsete for første gang på veldig veldig lenge. Hva gjør man vel ikke for en frøken? Ha en fin dag forumister!
God morgen fra London, får vel sette igang med dagens oppgaver, men først - CNN Business Traveller som rapporterer fra skandinavia (og The Thief)!
Utesøndag blir det på meg også. Vakkert høstvær må benyttes utendørs Gøy å se hva CNN synes om The Thief
God midt på søndagen fra det Sørlandske. Etter mye regn i natt har solen tittet frem. Eldstemann har fått seg en liten influensa så det blir vel ikke så mye tur ut i dag. Men det er da greit med en innedag også. Har et transportoppdrag fra Kjevik i kveldingen. Men det skal vi nok klare. Snart er det mandag! Hvor blir disse helgene av?
Jeg måtte se den på nett i går, til tross for at jeg vanligvis heller skjærer av meg høyrearmen og slår meg selv i hodet med den, enn å se friviliig på CNN's Richard Quest.
God søndag fra Skedsmokorset. Regnet har heldigvis gitt seg, men det er innedag for det. Har sett yngste niese spille sin første håndballkamp på stor bane, og snart skal vi se en annen niese spille sin første 3. div. kamp. Mye håndball denne helgen, og det er godt for det har vi savnet. Så håper jeg det blir en god søndagsmiddag også tiul å toppe det hele. Men det er som @Bizflyer sier: Hvor bliver disse helgene av???
God morgen fra Denver Tech! Noen få timer messe idag, før så bærer det ut til flyplassen og BA218 hjem i kløbbnessclass. Etter 8 dager på tur blir det sykt greit, kjenner jeg. Nå får de bare lade opp AA-kantina med elgedosis før jeg kommer. BANZAI!!!! Ha en fin dag
God søndag fra Hana - ikke nødvendig med å fyre på peisen her, dagen startet med svømmetur i the Venus Pools, nå etter et ukjent antall kopper med 100% Maui Coffee og Brainstorming med interessante Maui personligheter - begynner vårt "lille" marked Hana Ohana Marketplace å ta form. En tidligere proff Windsurfer, en investment banker fra London, eieren av Maui Brewing Company - en artig søndag. Ha en flott dag