God søndag alle flyvere! Nesten privatfly til Nice på søndagsmorgen her. Blir deilig med noen dager i varmen
God morgen fra Larvik! Tidlig opp for å selge inngangsbilletter på en lokal cup. Det er andre ting jeg kunne tenke meg å bruke søndag morgen til. F.eks. sove .. Men, klubben trenger inntekter Ha en flott søndag, på cup eller ei!
God morgen! Litt stiv og støl i dag, etter en del timer med jobbing i hagen i går. Tok ned et par store, gamle morelltrær, og det blir mye kvist og ved av slikt! Ble ikke helt ferdig, så må jobbe litt i dag også. Ha en fabelaktig søndag!
God morgen fra Brekke Idag er det sol, faktisk hatt fleire dager på rad uten regn her Vi får se hvor lenge det varer
God morgen fra vår vanlige fuglekonsert utenfor vinduet I dag starter våren, det skal bli deilig. I går når vi gikk forbi Colosseum, fikk vår yngste lurt oss med på et spontant kinobesøk på en Norsk, Tysk, Belgisk samarbeid som vist har tatt 7 år å lage. Ha en fuglerik søndag alle IF-ere
God morgen fra «midt» i Europa, her er det regn og tåke. Stort sett det samme været som vi har hatt sammenhengende siden vi forlot Berlin på torsdag. I dag er planen å kjøre til BER, levere inn bilen og fly hjem. Det frister lite med byvandring .. Goslar er en flott gammel by, det er utrolig hvor flinke tyskerne er til å bevare og utnytte gamlebyene sine. Godt det er helg
Morn fra godstolen. Snøen er helt borte fra tomten, og en del ting som skulle ha blitt ryddet før snøen kom har kommet til syne igjen. Så da blir det litt hengerfylling slik at det i det minste ser litt bedre ut. Ellers skal det monteres en beskjeden 75» tv på et makerspace. Kjekt å ha bekjentskap i bedrifter som kvitter seg med slikt Ha en fin dag!
God sundag frå solskinet i Sunnfjord. I dag har det blitt baka både fyrstekake og oreofudge. Sjefen fyller år til veka, so då gjeld det å ha noko å by på. Elles er gleda stor over at eg ser ut til å ha fått booka meg heimreise frå HND via ORD i ANA F. Spørst kva madammen seier når plassen ho helst vil til vert min destinasjon for neste års egotrip. Jaja.
God ettermiddag fra Manchester airport. Her skulle man vært i luften på SK2550 for 1,5 time siden, men flyet fra ARN har først ankommet nå. Tok ikke sjansen på å bli strandet på Arlanda så når ny avgangstid ble annonsert å skulle være 2 timer og 15 min forsinket og overgangen på ARN kun var på 1 time og 50 så var det greit at en tlf til SAS sikret ombooking til 1 fly som faktisk er i rute. Så nå blir hjemturen via CPH istdenfor, 1 time senere på OSL enn planlagt, men slipper en uplanlagt natt på ARN så da skal man være fornøyd I tillegg ser jeg bonusbilletten jeg hadde er ombooket til vanlig full flex så da blir det vel litt poeng også Nyt kvelden folkens