God søndag fra Bergen. Ser det er sol ute før høststormen kommer i morgen så må vel utnytte det. Må en tur innom jobb også siden Microsoft Office sviktet totalt på fredag.
God søndag fra Bodø. Her regner det ganske så mye, og bra er det da jeg fremdeles ikke har klart å få byttet dekk på bilen. Det flotte med slikt vær, er at jeg kan tilbringe søndagen på jobb uten dårlig samvittighet Ha en flott søndag!
God morgen fra Chicago. Blir frokost, litt skribling og kanskje en rusletur. Så rettes snuta mot flyplassen og LA, der det vanker Bonus&Ildvann Ha en fin dag.
God ettermiddag! Pinnekjøtt er fortært og straks venter det kake (masse kake) hos besteforeldrene mine. Ha en god søndag!
God morgen fra Napa. Temperaturen har falt som en stein i natt, så kun ett knippe varmegrader. Nå blir det å droppe fruen på SJC mens jeg kjører til SFO for ett hopp til LAX og noe brennevin
God aften fra sør! Her har det vært en slapp dag og en eventuell arbeidslyst har ikke klart å trenge seg på. Nå er det FotballExtra på TV og gratulasjoner sendes i retning Drammen, og jeg fryder meg litt at Rosenkål fikk en hederlig 2 plass i serien i år. Selv om jeg har sovet nok i natt er jeg fortsatt trøtt som en strømpe. Er det for sent å ta seg en liten lur nu?
God eftan fra AA ettellerannet på final decent in til LAX. 3 XL drinker og marinert klar for Bonusfylla i LA i kveld. En flott start på uken tipper jeg det blir, ja...