God søndag

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Christian, 10. nov 2013.

1. Christian

Christian Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    145
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag fra Bergen.
    Ser det er sol ute før høststormen kommer i morgen så må vel utnytte det.

Må en tur innom jobb også siden Microsoft Office sviktet totalt på fredag.

2. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Bodø.

Her regner det ganske så mye, og bra er det da jeg fremdeles ikke har klart å få byttet dekk på bilen. Det flotte med slikt vær, er at jeg kan tilbringe søndagen på jobb uten dårlig samvittighet :)

Ha en flott søndag!

3. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,283
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Chicago. Blir frokost, litt skribling og kanskje en rusletur. Så rettes snuta mot flyplassen og LA, der det vanker Bonus&Ildvann

Ha en fin dag.

4. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,342
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag! Pinnekjøtt er fortært og straks venter det kake (masse kake) hos besteforeldrene mine.

Ha en god søndag!

Ida liker dette
  5. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Åherre, pinnekjøtt.... *sikle* :p
    Her i Arlandastaden er det litt kaldt i dag, så jeg har fyret siden i morges. Koselig det. Jeg trodde det kom til å være en del lysere når jeg flyttet sørover, men sola driver med noe tull og går ned 15:30 her også...!

Nei, jeg skal prokrastinere arbeidet om elastisitetsmatriser bittelitt til, og hive kråsen ut på en joggetur før det blir bekmørkt ute. Håper værgudene snur snart, jeg er så lei av å se skyer, skyer, skyer og mer skyer hver dag. Håper på bra vær på Torsdag så man får testa A340-3x og ikke minst på Lørdag med en C172 G1000 :p Får vel se på mulighetene for å ræke nordover i Desember med et par B737 og.... Godt man er glad i å fly... *kremt kremt* :D

Ha en flott søndag folkens!

Cecilie liker dette
  6. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,535
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Napa. Temperaturen har falt som en stein i natt, så kun ett knippe varmegrader. Nå blir det å droppe fruen på SJC mens jeg kjører til SFO for ett hopp til LAX og noe brennevin

Islending liker dette
  7. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra sør!
    Her har det vært en slapp dag og en eventuell arbeidslyst har ikke klart å trenge seg på.
    Nå er det FotballExtra på TV og gratulasjoner sendes i retning Drammen, og jeg fryder meg litt at Rosenkål fikk en hederlig 2 plass i serien i år.

Selv om jeg har sovet nok i natt er jeg fortsatt trøtt som en strømpe. Er det for sent å ta seg en liten lur nu?

Ida liker dette
  8. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,535
    Bonuspoeng:
    113
    God eftan fra AA ettellerannet på final decent in til LAX. 3 XL drinker og marinert klar for Bonusfylla i LA i kveld.

En flott start på uken tipper jeg det blir, ja...

Del denne siden