God søndagsmorgen fra Døbblin! Her har vi akkurat spist frokost og gjør oss klare for dagens aktiviteter. Sen utsjekk kl 1500 er ordnet så vi har godt med tid før vi skal bytte til et annet Radisson hotell litt på utsiden av sentrum. Blir vel også litt shopping av mer klær, ettersom kofferten fortsatt er missing. Ha en fin søndag
God ettermiddag fra Making Change provisorisk HQ i Oslo. Her jobbes det med transport og losji for hjelpearbeidere i Filippinene, samt øvrig koordinering og idémyldring.
Får virkelig håpe at du får tilbake kofferten din da, Cecilie. Sekundært at du har knall reiseforsikring og ikke sjekket inn Sophie. God morgen fra SAS-stuggu i København etter å ha landet med SK944 fra Chicago. I dag serverer de fiskeboller og cous-cous. Really???? Fiskeboller??? Vel, vel. Nok SAS-bashing. Elefanten fikk is ombord og gleder seg til å slafse løs på kosttilskuddet han fant i USA. Ha en fin søndag.
God søndag fra vestlandet! Rolig helg for min del, men i morgen er det årets siste flighter som er booket med SAS til Oslo. Soleklar ny rekord for min del, 63 flighter i 2013 Alt med SAS/Widerøe foruten 2 med easyjet og 2 med Norwegian.
God morgen fra Chicago. Skal komme litt vær og heftig vind her i dag, men deg ser ikke ut til at min første 748i flight blir forsinket. Først, opplukk av ferske bagels før 1K venter
God efta fra det Sørlandske! Vært ute i frisk luft med bandittene. Nå er det pitstop i heimen før vi vil ut og finne oss noe spiselig til en fornuftig penge.
God ettermiddag fra glad-kantina i London. Mine tanker i går kveld gikk til Fnate, som satt med fiskeboller hos SAS, mens et sprudlende Mixed Fleet Crew vartet opp sete 1A i natt . Fy flate til koselig tur. Eneste skåret i gleden var at flyturen kun var på 9 timer.
Og her i Dublin ble stemningen mye bedre etter at våre to standard Business Class rom ble oppgradert til to sulter. Helt innafor. St.Helens er visst flink til å bake sjokoladekake, for her kom akkurat en fyr på døra med dette serveringsfatet Omnomnomnom!
Du fikk jo fiskeboller hos sas. Lucky bastard Og der kom stormen. Håper dette ikke skaper store problemer da programmet i morgen er beyond fullpakket
Og inbound LH430 ble diverted til Detroit. Været er borte og sola skinner her, så vi får se om skiten dukker opp. Inntil videre blir det parkering på sofaen siden flighten er halvannen time forsinket -- foreløpig
På bakken om en halvtime .. Møkkavær her også .. tungt, grått og ugjennomtrengelig duskregn - perfekt dag å svi av 300 bols på Costco. Fikk med meg en sixpack Arbita Juleøl hjem også - får se om det kanskje blir litt prøvesmaking.
Og der er man degradert og følger fnatsporene over dammen først i morgen. Gadd ikke vente i timesvis på LH F for å ankomme ett hotell og ikke rekke noen av møtene i morgen SK946 her i come
Nei, det er klart! LH F er jo noe møkk som ikke er verd å vente på!! Takke seg til nesten hjemme følelsen man får hos SAS!