God søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 03. jan 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    Ingen "siste feriedag før jobb i morra"-tråd......så da starter jeg en :)
    Her er det friskt med 6 blå og litt vind,men været er strålende. Har idag så smått begynt prosjekt hytte, så året framover, og neste år blir sannsynligvis preget av ekstremt lite reiseaktivitet....:(
    Får ønske alle en flott søndag :):)
     
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Oslo. Merker at jeg har reiseabstinenser. Er snart tre uker siden sist jeg fløy (fra Shanghai).

    Da er det enda godt at det bare er tre dager til jeg setter meg på flyet til Amsterdam. Enda bedre ble det når jeg i natt fikk epost fra Optiontown om at oppgradering til SAS Plus har gått gjennom.

    Gleder meg til å teste det oppgraderte Plus-konseptet for første gang! :D
     
    Last edited: 03. jan 2016
    Islending liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Riktig god søndag ettermiddag. Ikke så mye på programmet i dag...men nå gleder jeg meg til å begynne å jobbe og trene igjen. Middagen i dag kommer fra nabolagsrestauranten Vettakollen Pizza. Glad søndag.
     
    John in The Tower liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske.
    Altså... Jeg hadde noen juleøl igjen. Og for å få avslutta julen måtte de jo drikkes opp. Akk o ve. ikke alle var like gode, men ned gikk de. Og det samme gjorde resten av juleakevitten.

    Så i dag sov jeg til kl 14, og det var vel like greit, for ute er det rene snøstormen. Og så er iallefall julen drukket opp. Så da jeg har ikke det hengende over meg. Og i morgen er det jobb igjen. Lurer på hvordan det skal gå å stå opp kl 7 igjen. Kanskje prøve å ikke sitte oppe til kl 3-4 på natten da....

    Akk ja! Er det rart at jeg drikker??
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her på Sunnmøre er også jula over og sannelig så har dagene gått fort! Nå er det ett nytt år på gang med nye muligheter og ett spennende år skal det bli!
    Nå har vi vær ute og gått en lang tur i det nydelige vinterværet (ingen snø riktignok - men kanskje like greit) og nå blir det snart en tur i fødselsdagsselskap til den ene søstra mi.

    I morra er det jo mandag enten vi vil eller ei, men denne karen har heldigvis en drøy uke juleferie enda. Ha en fortsatt fin søndag!
     
    John in The Tower liker dette
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Vannrett snø og kulde som går inn i skjelettet. Godt det varte bare i 10 sek :)
    Da er det bedre med en god middag og et eller anna som surrer på tv.

    Ha en fin søndag der du er ;)
     
  7. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Litt rart?

    Har dog samme problemstilling selv, bare at jeg har sittet oppe og sett på/planlagt flyreiser til kl. 3-4-5 to netter på rad...
     
    Bizflyer liker dette
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Samme problemstilling her...oppe til langt på natt, men har fått booket en flyreise og 3 hotellopphold. Still, two to go. Valgets kval i Hong Kong og Phuket :confused:
     
  9. deaf_leopard

    deaf_leopard Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Eit par juleøl og ein liten GT på meg idag. Tilbake på jobb imorgon.

    Har heldigvis Las Vegas i feb og New York i April å sjå fram til. Etter innlegg på forumet om "hopp på" tur til Brisbane så har eg satt opp ein slik tur på min bucket list for 2016. Er enormt sugen på ein First Class tur med BA til Tokyo, så har kika på den idag. Men gudbedre for nokon prisar!!!
     
    John in The Tower liker dette
  10. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hallais!

    Endelig hjemme fra Dublin. Super smooth med SAS plus i dag. Bagasjen først ut både i Oslo og Trondheim. Hyggelig crew på begge flightene.

    Nå starter nedtellingen til flytting til DXB og nye eventyr!
    2016 blir et bra år tror jeg...

    Ha en forsettelig søndag!
     

Del denne siden