God søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 31. jan 2016.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    20160131_092439_001.jpg
    Dette blir en lang dag. KRS-OSL-ARN-GOT-CPH-OSL-KRS. Stappa full av feber og hoste. Så det blir lav profil både på fly og lounger ;)

    Ha en fin dag der du er!
     
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo fra Wien!

    Flott firestjerners hotell til NOK 1500,- for to netter som også gir 2000 avios. Slike dealer skulle det vært flere av. I dag blir det Schloß Belvedere og litt annet snacks, tror jeg. Treningsøkt er unnagjort allerede og samvittigheten har fått sitt, så nå blir det ut på jakt etter frokost.

    Ha en fin en, enten det er med eller uten lounge.
     
    KatManDu liker dette
  3. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Narvik. Sitter å sikler på en longhaul til Beijing eller Shanghai med SAS tilbud. Til en to dagers visit, hva anbefales av dere som har vært der?
     
    braathens safe and Herlov like this.
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hallo fra Dubai!

    Etter noen dager overskyet vær (this wasnt in the brochure!) har solen varmet godt i dag.
    Visumadmin og legesjekk er alt man har bedrevet tiden med så langt.

    Life good. :)
     
    Darkcho, Herlov and LN-FHU like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Sovemorgen idag, kidsa har vært oppe og herpet lekerommea sitt, så da blir det straffeopprydning før turen går ut.
    Ha en strålende dag :):)
     
    Herlov liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ah! Ja GOD søndag!
    Dagen i dag er mye bedre enn dagen i går. Men det skulle da heller ikke spesielt mye til.....

    Sola skinner ute, et par plussgrader, og jeg er klar for en dag foran pc og tv. Satser på å bli ajour på en del papirarbeid i løpet av dagen mens ski og håndball skal rulle i bakgrunnen. Og så er man alene hjemme de neste timene og det hjelper jo også på det.

    Blir en travel uke, så greit å starte den litt på søndagen, fin i formen.

    God søndag ønskes!
     
  7. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Trondheim.
    Et fantastisk vær idag.. skulle vært i alpinbakken idag.. men vinterfest i barnehagen setter en stopper for det.. får kaffe og kake om ikke annet :D

    Ha en flott søndag alle. :)
     
  8. vthise

    vthise EBD

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Sitter i pølsesjappa til SAS på OSL. Har med gjest, og det var et sant helvete å få til; Han slapp inn, ikke jeg. Samtlige med gjester når vi kom fikk samme problem. Betasuppen er varmrett, og i tillegg står håndballen på relativt høyt volum. Men, fikk haiet til meg en dyp stol, og når flighten ikke går før 20:20, så blir det noen timer på laptopen.
     
  9. vthise

    vthise EBD

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Gjesten er gått, så jeg kan eventuelt sluse inn noen andre dersom det skulle være ønskelig. SMS til 917 24 880.
     
    braathens safe, Kjakan and Bizflyer like this.
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Skedsmokorset! Ser siste del av finalen i EM nå og det ser ut til at Tyskland haler seieren i land med god rutine og systematisk spill. Spanjolene derimot er litt "hals over hode" i dag, så det blir sølv på dem. 10 minutter igjen, men det skal rakne helt for tyskerne hvis det skal snu.
    Har selv vært på håndball med minsten i dag der de spilte uavgjort (men skulle vunnet), og der min håpefulle ble toppscorer. Hun var fornøyd med det.
    Og så litt jobb i kveld. Men først må jeg fikse vindusheisen på bilen, når jeg tenker meg om. Så da var kvelden gått.
    Ha en super søndag!
     
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    SK1470 fra CPH-OSL skulle gå fra gate B10 kl 19.00. Det ble endret til A15, D4 og D2. Og 20.15 til 20.05. Jeg trenger snart assistanse... Ellers har det vært en fin dag.
     
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Håper du har joggesko...
     
    KatManDu liker dette
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ring taxi!! :p:D
     
    KatManDu liker dette
  14. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra ålebyen. Sitter å gruer meg til å åpne SAS appen i morgen. Da starter min nye opptjeningsperiode, men nådde målet mitt med EBD i år, og det er jeg ganske fornøyd med, uten noen MR's (ikke sikkert familien er like enih men :D). Blir tur til SVG via OSL i morgen, får abstinenser om jeg ser alt står i null over flere dager ;)
     
    braathens safe and Robamu like this.
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Årets verste dag...
     

Del denne siden