God søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AndersB, 02. mars 2014.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag. Her står en kantinebrunsj på planen, mens man myser ut på flyene som skal til alle mulige hjørner av verden. Deretter mot OSL med blokkert midtsete og gratis servering i economy. Hvis en eller annen kunne slutte å snorke også, så blir dette bra.
     
    Fnate liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Idag skall jag se klart Vasaloppet, fortsätta storstädningen av lägenheten och eftersom vi har söndagsöppna butiker som standard blir det en tur till bland annat ICA.
    Ha en strålande söndag!
     
    Fnate and Thomas like this.
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Deilig å våkne opp uthvilt i dag og forhåpentligvis få gjort unna en del ting. Klarte å holde meg unna tøysevannet i går.
    Fastelaven er det også i dag, så da må bollene frem. Som en dansk kompis sa: synd på dere nordmenn som bare kan bolle en gang i året.... :eek:

    Trodde våren var kommet, men ute sludder det, og det er kommet noe hvit gugge på bakken. Men med plussgrader blir det nok snart regn så vi må håpe at våren snart er tilbake.

    God søndag, folks!
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra et nydelig solfylt Lofoten. Om noen timer skal SK få lov til å fly meg sørover fra EVE til OSL.. Alltid godt humør når man skal ut å fly, selv innenriks på SK :)
     
    SASlovah4evah liker dette
  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag fra Oslo. Hodet banker etter at vi hadde en flaske Pommery og en god del GT'er i går kveld etterfulgt av by:larm etterfest.
    Brunch hos meg var sykt digg og resten av dagen skal tilbringes med litt lekser og mest Playstation... :)
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Bodø :)

    Har tilbrakt formiddagen ute i det flotte været, før jeg nøt innspurten på Vasaloppet, samt noe langrennsgreier fra en eller annen plass i Suomi...

    Nå blir det straks en mikke mus cupfinale på tven :)

    Ha en fortsatt flott sødag.
     
  7. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag fra Drammen. Drittvær i dag, så vi har aktivisert oss inne. Far har ryddet huset, mens mor+rekrutt har bakt boller! Når rekrutten legger seg i kveld så blir det å gjøre litt inntektsgivende arbeid for både mor og far! Fortryllende helg ønskes!
     
  8. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    God efta fra LHR T5 Galleries South. Flust med folk her som skal ut å fly på en søndag. Venter på BA768 som skal ta meg hjem til OSL. Skal bli godt å få noen dager hjemme igjen før det blir ny tur neste helg.
    Ellers var Hilton Islington et bra sted, også mtp beliggenhet. Anbefales for de som er glad i god drikke i nærheten: http://thecraftbeerco.com/pub/islington-london/
     
    Fnate liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Høres ut som en fenomenal dag!

    God morgen fra Carlsbad.
    - Sen utsjekk til kl 17 er fikset mot et, ikke ubetydelig, mellomlegg.
    - Kaffetrakteren i legenheten er full av nytraktet kaffe
    - Snickers og San Pelegrino til frokost.
    - Drittværet fortsetter, så jeg skal stort sett bare sitte her med boka mi og Al Jazeera på skjermen.

    Ha en strålende bolludagur, alle sammen.
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæææææææh .... da var man etterhvert også kommet seg til Mosjøen etter å ha tatt noen pils med et knippe gretne gamle gubber i Oslo i går. Sne så jeg kun på Gardermoen. Vitenskapelig status etter seks flighter i forskjellige geografiske områder er at det står utmerket til med punktligheten rundt omkring. Både USAirways, Swiss, SAS og Widerøe leverte perfekt vare. Wrap'en var også fortsatt tilstede på SK842 i igår, så flyverelgen fikk skikkelig lørdagskos.

    Bolledag? Ingenting av det, men det står et batteri girl scout cookies på bardisken klare til hordenes innmarsj i morgen tidlig ..
     
    Last edited: 03. mars 2014
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøttkaker i skikkelig brunsaus i kantina på LAX i kveld også gitt. Stri-nammm!
     

Del denne siden