God søndags morgen fra Heathrow

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Adrian E, 12. juni 2016.

  1. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra BAs galleries lounge på Heathrow,

    Tilbake til Norge og kontorlivet etter en bra langhelg i London. En ukes ferie mellom studier og jobb var virkelig nødvendig. En rask tur til Bergen for lunch, før det er rett over til Oslo i ettermiddag.

    Nå krysser jeg fingrene for at servicen på Club Europe er på samme nivå som den var til, da blir det en god avslutning på helgen.

    Ha en flyvende søndag!
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,512
    Bonuspoeng:
    183
    Søndagen skal nytes ute i finværet før det blir DY til LAX i kveld for heldagsmøte i morgen og så hjem igjen.
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    En heller kjølig og grå søndag i Sør.
    Eller ... hadde jeg fortalt min bror som bor der ingen skulle tru osv, hadde han nok lurt på hvordan jeg overlever i varmen. Så alt er relativt :)

    Ha en fin dag der du er, enten det er +15 eller du bor i Bergen ;)
     
    Petter B-C liker dette
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra NX190 Plus mellom Arendal og Oslo. Litt premium economy-følelse på bussen her, og jeg har sikret meg et enkelsete i 2+1-konfigurasjonen, så det lover godt for turen inn til Oslo.

    Ser ut som det kan bli full rulle hele uke på på jobb før helgen skal tilbringes i Stavanger. Ingen mail kommet fra Norwegian om etterbetaling av flyseteavgift for 299 kroners-billettene jeg bestilte 1. juni, men det kommer vel etterhvert.
     
    Adrian E and Aussie74 like this.
  5. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Göteborg Flughafen.
    Sitte i loungen og spise på den simple maten som er servert. Håper bare Kastrup har de der kjøttkakene og bacon stående. Da blir det en god kveldsmat før flyet går til Sola :)
    Ihvertfall en fine utsikt fra loungen her..
    DSC_0528.JPG
     
    Petter B-C liker dette
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Her har det vært en flott dag med sol og fint, varmt vær i dag som for det meste har blitt tilbrakt utendørs i solveggen og ute på tur.
    Nå blir det EM på tv-en resten av kvelden mens det skal sjekkes litt på SAS sitt innenriks salg om man finner noen gode tilbud.
    Ha en fortsatt strålende søndag :)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det Sørlandske!

    Her har man nettopp kommet hjem fra hytta, og det ble nok en deilig helg i skjærgården. Snart er det senga så man kan bli klar til ny uke.

    Sommer er egentlig fine saker! Skulle hatt mer av det!
     
    Travellingalf and Petter B-C like this.

Del denne siden