God søndagsettermiddag

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Bizflyer, 28. juni 2015.

1. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Klokken er nesten 15 denne søndagen og fortsatt ingen God morgen tråd? Da får vi ta en god ettermiddagstråd i stedet.

Har vært fint vær denne søndagen så langt, men nå skyer det visst over. Det loves regn til kvelden.
    Her har man sovet ut etter nattens fest, og nå skal bursdagen min feires med familien i ettermiddag med middag og deretter kaker.

Ha en fortsatt fin søndag der ute!

2. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag, og gratulerer med dagen til @Bizflyer! :cool:

Bizflyer liker dette
  3. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag! Rolig dag med sofasløving!

4. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,143
    Bonuspoeng:
    93
    God og god, fru Blom...4 mil på fjellet i går, avsluttet turen i solnedgang og 5 varmegrader...hjemme 02:00..I morgen blir det 717 fra TRD til Køben, med forhåpentligvis bedre lår enn idag!
    tmp_4411-IMG_20150628_1637301622051988.JPG

5. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,102
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra himmelen over USAs vestkyst. Grunnet firkantede CT-regler, må vi lide oss hele veien til Europa sammen med bermen i Business. Godt de har børst ombord - tar knekken på alle bakteriene.

De neste par dager vil frakte meg til OSL via ORD og FRA, deretter en kvikkis nordover før jeg drøye 48 timer etter ankomst OSL fra FRA setter kursen tilbake - denne gang til østkysten via FRA og ORD. Takk og pris i First Class. Er altfor folksomt i Business. Ikke blokkerer de midtsetene heller :D

6. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag. Tilbake i byen og tilbake på ordentlig nett... Gratulerer til Bibelbeltets store sønn @Bizflyer . Nå skal arbeidslivet testes igjen.

Bizflyer liker dette
  7. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,235
    Bonuspoeng:
    113
    Teknisk sett fortsatt morgen her vestsørøstpå ... Grattis til @Bizflyer !!

Trist morgen, da det nettopp er kommet ut at favorittbassist Chris Squire (Yes) har avgått ved døden av kreft ....

02.jpg

8. BangkokBob

BangkokBob ThailandTur.no

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Go ættmiddag, har du kallj kaffe?

9. Travelmate

Travelmate Guest

Busset (!) fra Bergen via Haugesund til Stavanger med fruen tidligere i helgen for å mingle med folk underveis. Brukte selvsagt bus4you med tre seter i bredden og god recline :). Sesongens siste pendelreise til Stavanger før Norwegian flyr meg hjem på tirsdag.

Del denne siden