Det er en stille grå morgen, men værprofetene sier at det skal bli deilig sol og varme omkring kirketid. Skal beise uthuset og må vente til presten går ned fra stolen .... Er i grunnen litt glad for at jeg er her og kan kjøre bil hjem ... planen var jo å være i Thorshavn. Da hadde tiden gått med til å finne ut hvordan jeg skulle kommet meg hjem .... Håper alle kommer seg dit de skal. God søndag
God morgon frå Sunnfjord som snart skal bade seg i sol. Dagens fyrste kaffikrus er tømt ned i gapet. Skal bli godt med litt utearbeid i dag. Får sjå om det klarnar opp før presten er ferdig å snakke.
Godmorgen fra AMS. SAS kansellerte som ventet dagens reise, men har enda ikke sendt noen ny reiserute, ikke kommer man i gjennom på telefonen til de heller (skal det virkelig være sådan....?) Så da blir det LH via MUC igjen, for så vidt ikke så verst God dag til alle og held og lykke til de som er strandet rundt omkring
God søndagsmorgen fra Norefjell. Ingen store planer for dagen utover litt kveldsjobbing hjemme i Oslo. Men først skal jeg høre litt på regnet og få lest noen sider i en av bøkene jeg har med. Ha en flott en!
God morgen fra hovedstaden! I dag har alle i huset sovet til over kl 10.. Tror det er første gang på et par år. (Med unntak av et par meget fuktige kvelder innimellom) Har uansett ingen planer i dag, bortsett fra å spise frokost, spise lunsj, spise middag, og se på tv. Fikk endelig sett de første episodene av GoT i går, og i dag skal vi starte på nyeste sesongen av Bosch. Det gledes!
Jeg brukte nesten 5t på telefon med dem før jeg hadde en reiserute klar. Så ting tar tid kan man si ‐---------------------------------- Ellers God morgen fra Sandefjord hvor det nå er overskyet. Siden streiken i SAS så fikk jeg litt lenger til i Sandefjord (ikke katastrofe for min del) Da får jeg vært med på å feire min søster som blir 18 år. Idag er det ikke så mange planer. Skal prøve å få tilbake de 400 kr som jeg brukte på oppgradering av billetten min Men ellers ønsker jeg alle en riktig god søndag så for de av dere som er streikefast så håper jeg på en løsning slik at dere kommer dere avgårde Takk til den hyggelige svenske kundeservice arbeideren som fikk ombooket meg
God morgen fra Sørlandet. Ingen sol I dag, men trenger i alle fall ikke å vanne plenen selv.. Dagens flight ble kansellert i går kveld, i dag morges kom mailen om at det ikke var noen mulige alternativ og at jeg kan fikse det selv. Forventet dette, så har allerede booket Norwegian. Ikke optimalt, men kommer meg i alle fall på jobb. Må vel antakeligvis gjøre denne øvelsen igjen for å komme meg hjem. Større spørsmål er hva man gjør til helga. Har en helgetur, utreise med WF og retur med SK. Her skal jeg nok følge med på alternativ å være kjapp på telefonen om det blir innstillinger. Ha en strålende dag, streikerammet eller ei.
God morgen(?) fra fagre Stryn. Nyter en lat morgen på hytta, før det skal ut og sykles litt i fjellet senere Kveldens flight ble som forventet kansellert, og jeg fikk beskjed om å booke selv opp til 300EUR. Kunne vel brukt anledningen til å klatre litt på neste CT-omsetning, men fant meg en studentbillett til 699 med WF i morgen tidlig. Det er i alle fall ikke jeg som spiser opp overskuddet til SAS i år, og i tillegg fikk jeg en ekstra kveld på hytta! Vinnvinn
God morgon frå Varangerhalvøya! Sommardekk på bilen. Herleg! Streiken held fram. Trasig... Havet kastar seg mot land: God sundag, folkens
Finnes ikke E også? Det går i alle fall historier blant almuen om slikt, men om det er til å stole på, se det er en annen sak...
Mulig.. Jeg trodde egentlig det var A = Are B = Bak Are, men fortsatt ok (Gull, business etc) C = Can't be bothered (På godt norsk resten av røkkla) Men nå er det jo DY da...
Du har nok rett i de bokstavene du lister. D kan stå får demilitarisert sone. Brukes hyppigst på flights til Syden. E tror jeg er de som sitter med (fylle)bind foran øynene hos eksekusjonspelotongen, trolig en del av demilitarisert sone. Dog ser jeg fram til at du får litt håndfast empiri rundt dette.
God ettermiddag fra Oslo. Amsterdam-turen som skulle fornye gullkortet neste tirsdag har blitt kansellert, så ombookingsfingeren har fått kjørt seg og utsatte hele turen. Jeg krysser fingrene for at Star Alliance-loungen på AMS (dere får review) eller gullkortet løper fra meg i mellomtiden. Ha en flyvende en!
God morgen fra Las Vegas. Det er meldt 36 grader i dag, så det blir nok en fin dag her. Elsker været her på høsten og våren. Vi er straks på vel til Wynn for å spise frokost, så blir det nok et outlet for å shoppe litt før konferansen starter i morgen. Håper dere andre også for en solfylt dag!
God ettermiddag fra Havstrilelandet. Sitter i nærhet til innflygingen til BGO, og hører påfallende færre fly enn normalt. Er endelig ferdig med travelt tokt, og kan geare meg om til normal døgnrytme. Jeg ser ellers i MSM at svenskene (anført av GT) nå etablerer et shaming-regime for alle som flyr. Jeg er redd dette blir vår nye hverdag. Kanskje IF må omdannes til en hemmelig, lukket sekt ?
Kveld fra Oslo. Smaken av sommer i dag. Skulle egentlig vært i Tromsø og sett Brann vinne, men SK ville det annerledes. Hadde vel tapt også om jeg hadde vært der, så aldri så vondt at det ikke er godt for noe. Få områder i Norge som er vakrere!
‘Kveld fra Trondheim Har hatt indretjeneste fra morgenen, deretter grillings til svigers. Nydelig å kunne spise ute i slutten av april iført shorts og t-skjorte Skulle egentlig vært i Bodø med minstemann, men SK ville det annerledes....for å sitere min fellow Geordie i innlegget før meg Nå ser jeg The Rock på Zebra....det er IKKE morsomt å se eliteserie-fotball iår... Ha en actionfyllt kveld