På vei til Sanibel var vi innom Sanibel outlets og vårt kjære bolag har utvidet businessen Sanibel var virkelig en perle En av de flotteste strendene jeg har sett. Ungene har plukket så mye skjell at jeg er glad jeg har 5x32kg Her plukkes det skjell I alle aldre. Solnedgangen på Captiva Island var også imponerende. Ha en strålende fredag flotte forum
God morgen fra Grenland. Straks på vei til jobb for å jobbe overtid. Får se om jeg får tid til å fikle litt på nett, etter *A billetter et eller annet sted. Ha en flott weekend
God morgen fra MOL. Sitter på nattevakt og har leita opp en tur til CUN. Valgets kval mellom Turkish 787-9 new business og TAP A321neo. Får lande på ett valg før CT telefonen åpner. Ha en super weekend alle sammen.
God morgen fra Trondheim Julegenserdag på jobb idag...min preges av "Merry Sith-mas"... Etter jobb idag bærer det avgårde til hytta...over en mnd siden sist nå , så gleder meg virkelig. Heldigvis har jeg champåagne på kjøl der Ha en nydelig fredag
God fredagsmorgen fra Oslo. Siden det nå både er hjemmeskolen og hjemmekontor ble det en litt roligere start på dagen enn normalt. Ser i kalenderen at jeg har masse flygninger liggende inne i dag, et slags kaldt gufs av påminnelse om tidligere bookinger. Også en rimelig snodig booking har funnet veien inn i kalenderen i dag - LH1310 fra Frankfurt til Malta. Grunnen til at denne endte opp på listen over fremtidige flighter en gang for lenge siden var at fyren på CT tlf ikke skjønte forskjell på Malta og Manila, så gjelds å følge med Dessverre blir eneste reise i dag en tur til byen for time hos tannlegen
Good morning IF friends! Today is the day - Thailand here we come! Mulig jeg skal feire med et enkelt reisebrev, hvis folk ønsker det. Siste var turen til New York i C med TAP. Anyways, ha en strålende dag alle sammen!
God morgen fra oljehovedstaden. Akkurat ankommet jobb, og jeg er tydeligvis den eneste her Kommer noe godt at denne nedstengingen, masse ledige flybilletter innelands. Så etter jobb så blir det en kjapp tur SVG-BGO-SVG(1650-2250) for å se på et leketøy på 4 hjul som kanskje blir julegave til meg selv Eneste nedsiden er at man ikke kan betale med Amex/Mc Happy friday!
Nei, får ikke opp den ruten jeg ønsker. Søker jeg til slutt destinasjon er det ingen treff. Søker jeg enkelt segmenter er det treff hele veien. Derfor CT telefon.
God morgon solstrålar! Tungt å stå opp kl 4 i dag etter rikelig med god mat på julebordet til avdeling Sunnfjord i går kveld. Men det hjelper på trøtte auger å få med seg soloppgangen. Ha ein strålande dag alle sammen!
God morgen fra hjemmekontoret. Frokostserveringen har ikke begynt enda (av den enkle grunn at jeg ikke har satt i gang og laget noe), men kaffen står og putrer. Jeg digger å kunne sove en halvtime ekstra i en seng heller enn å sitte på en buss eller i en bil på vei til jobb. Reising er gøy, pendling i langt mindre grad. Ga beskjed til samboer i går at *A bestilling har åpnet og ba om forslag hva jeg kunne lete etter. "noe i Asia der det ikke er politisk urolig". Romslig nok tenker jeg, da er det bare å finne en tidsperiode i vil reise i og starte søket. Ha en flott dag!
Goooooooooooooooood moooooooorrrrrrgeeeennnnnnn T-3,5 C=3 @Maggie legendarisk uttrykk Da var jeg endelig på nett etter at jeg snart har tømt trallen for bobler @MilageRune Fremdeles bra med Gosset ombord. Min opplevelse er at rad 1 ikke drar særlig hardt på beholdningen ombord. Konklusjon: utifra disse 2 utgangene, du hadde en alkohol intox etter inntatt 1-2 glass bobler. Dette er en meget forståelig unnskyldnings for å anta du tømte tralla for bobler, da en kan bli utsatt for vrangforestillinger når en er knakas... Derimot hvis du ikke var det, må du videre utredes hos en nevrolog med snarlig MR diagnostikk av ditt hode da fasiten er solklar på hendelsene ombord. Hvis de derimot er negative, er alltid det psykiske plan av interesse Kan en si god bedring? Ha en super, super helg, og en fantastisk før juls tid til samtlige på IF. Selvfølgelig Covid frie, husk avstand og munnbind folkens. PS, de som har blitt alvorlig utsatt for Covid, har ca. 10-15% vedvarende lukt og smaks tap den dag i dag, dvs. over 1 mnd. varighet(tenk å aldri få smaken av bobler og Wagyu igjen)
God morgen fra Sølvbyen. Gladnyheten i går om Star-A booking på nett ble likevel ikke så festlig. Kun X klasse som dukket opp, selv om både Air Canada og United viste plasser i business. Er det SAS IT eller bevisst blokkering? Me fær sjå, er det "same same" idag også blir det CT karusell nok en gang. Det mest festlige i dag tror jeg blir å lage krumkaker. Krever håndlag og tålmodighet, typisk østlendingsoppgave. God fredag!
Ja, vi elsker reisebrev, som det stiger frem, furet, værbitt over vannet, med de tusen hjem. Elsker, elsker reisebrev og tenker på vår far og mor og den saganatt som senker drømme på vår jord.
God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Det var kjekt å vere på julebord med @Finkster og @Stuttfeiten i går. Her vart det eit noko ufrivillig nachspiel som stort sett bestod i nattarbeid med ungane. Dermed er ein litt redusert på årets siste arbeidsdag, men dessverre av feil grunn. Dessverre har det og forsvunne ein del businessbillettar for juli neste år i løpet av natta. TK IST-MNL. Truleg grunna EDB-trøbbel hjå SAS. Dei var nemnleg bookbare til gammal poengpris (165k t/r), men madammen ville vente med å booke....