God sommer onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 22. juni 2016.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Riktig god morgen fra LN-NHE som har OSL som destinasjon. Det er merkbart flere turister ute å flyr nå om dagen. Mer krøll i både security og ombordstigning. Men slikt hører jo sommeren til. Et lite møte venter på formiddagen før en blir dimittert kl 12:00 og får fri resten av dagen. På kvelden venter middag på arbeidsgivers regning.
    Ha en flott onsdag :)
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,079
    Likes mottatt:
    68,764
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra et flott vestland ... alltid godt å komme hjem, selv om det blir svært kortvarig. I morgen er det tilbake til Stockholm med fakirflyet fra Bergen til Oslo ..
    En litt underlig opplevelse .... hva får en stuer til å la vær å laste et kolli på flyet?
    Jeg tok SK295 i går kveld, hadde med en kartong (spesialbagasje) fra Stockholm og jeg så at den lå på trallen når de lastet bagasjen. Tok faktisk bilde. Da flyet tok av lå kartongen igjen på trallen og i følge SAS skulle den komme med SK299 senere på kvelden.

    Godt det er lenge mellom hver gang jeg sender noe ....
     
    tommy777 liker dette
  3. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra bartebyen. Her er alt ved det normale, og været er ikke så ille. Ja, og så går det mot vinteren igjen så jeg på kalenderen.
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Ser overskyet ut enda men vi får krysse fingrene for litt sol utover dagen :D
     
  5. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. Driver å ser på billetter til KUL, når denne routingen fra helvete kom opp som rimeligste alternativ på momondo:
    Skjermbilde 2016-06-20 kl. 17.39.30.png
    Hadde det vært flere allianse-selskap, så kunne jeg funnet på å booket noe slik.
     
    miura, Bernhard2 and tommy777 like this.
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Varmere idag enn igår - heldigvis. Hente kidsa etter jobb idag....blir vel fotball ikveld også...samt en øl tenker jeg.
    Ellers fint lite på tapetet. Ha en strålende dag i det ganske land :):)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det hovedstadske.
    Natten har vært tilbrakt på et klassisk konferansehotell. Retroen var til å ta og føle på....
    Nå skal det jobbes litt før det blir båttur i ettermiddag.
    Sliter fortsatt med et vondt bein. Måtte det bare se å bli bedre.....

    Ha en beinfri dag....
     
  8. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra et grått og vått TOS, godværet i går varte bare en halv dag.

    Kontorslave ut fredag før 3 ukers ferie. Mandag settes kursen til HKG, foreløpig i SAS Plus, før man drar videre til Thailand og Hua Hin neste lørdag. Hjem igjen til forhåpentligvis godt sommervær sånn midt i juli. Det blir IC overnatting både i HKG og Hua Hin.

    Jo, så er det jo litt forefallende hjemme man må få gjort også før man stikker, så da er det bra at det våte ser ut til å minimeres etter dagens skyll.

    Ha en god dag! (og bare amputer tåa så fort som mulig Bizflyer, best å få det ut av veien ;-) )
     
    Last edited: 22. juni 2016
    Bizflyer liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Jo takk! Vurderer feltamputasjon med jernspade faktisk......
     
  10. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra ANA lounge i Lisboa. På vei hjem fra PDL, solbrent og noen opplevelser rikere.. SATA sin C-klasse har foreløpig vært klart bedre enn KLM sin!

    Nyt dagen videre! :)
     
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Da var det avspasering fram til sommerferien begynner :)
    Og en måned til bryllup i Berlin (som gjest!).

    Dagen skal nytes med noen gode kaffekopper, sofa, fotball og bookinger. Trur eg.

    Ha en fin dag, med tærne i tanga (eller på bordet) ;)
     

Del denne siden