God søndag fra Koh Samui. Her måtte en tidlig opp i morges for å komme seg ut hit. Det ble derfor drosje fra Makkasan området og ut til Suvarnabhumi og den kom på hele 209 bath, noe mer enn airport linken da. Nå skal en ut å rekognosere litt langs stranden. ha en fin fin søndag
God morgen (ettermiddag) fra Songshan lufthavn i Taipei. Snart venter mitt livs første flyvning med Japan Airlines, som skal ta meg til Haneda i Business. Derfra er det Finnair videre til Helsinki og Stockholm. Får se om jeg klarer å sove i de flat-flate setene til Finnair eller om det blir filmer hele natten. Ha en fin søndag!
Morn fra ‘snart frem i Bangkok’. Fikk sovet litt halvveis. Skrikende barn, en medical emergency som trengte en lege (våknet av opprop over PA) samt en del oppvåkninger pga at de prøver å steke oss… blir tørst av det. Tar seg ikke it å ta av seg klærne heller, så det er bare å leve med det. Klarte å glemme/miste/bli frastjælt mine Bose øreklokker mellom to flighter. Lost and found til TK samt flyplassen er fylt ut, så vi får se om det er noen ærlige sjeler. På en positiv side fikk jeg nå testet Denon headset som ble utlevert på flyet, funket bra det! Bursdagen fruen ble markert med en litt ekstra forseggjort dessert, en meget kort sang av to i crew, samt et glass sjampis. Ikke verst bare det. Ha en flott søndag!
God morgen fra en svært stille Cathay F lounge på LHR T3. Bare meg og en annen frokostgjest pt. Har jo hørt ryktene om dette forgjettede stedet, men det er en ekstremt bra lounge. Buffeten er det beste jeg har sett noe sted, og restaurantdelen står ikke noe tilbake for FCT, Concorde eller La Premiere. Loungedelen med gode stoler og utsikt er også hakket over egentlig alle de tre stedene. Det er ganske sprøtt at man har tilgang hit med økonomi- dersom man er Emerald. Hvis BA fortsetter å fly fra T3 til Oslo, så tror jeg det blir helgeturer til og via LHR fremover med god tid her. Bra tur med BA A321 neo i går BUD-LHR. Meny med valg mellom tre retter. Litt for å ha en effektiv morgen, men mest for å oppleve Heathrow, hadde jeg booket Hilton Garden Inn som ligger mellom T2 og T3. Det ligger inne på Heathrow mellom de to rullebanene og er høyere enn de omkringliggende byggene. Jeg hadde valgt rom på forhånd i Hilton-appen, men bommet litt på retningen. Og de har bygget et hotell med en fantstisk plassering med noen glugger av noen vinduer. I baren på toppen i 14. etasje, som også har en liten terrasse er det imidlertid panorama. Det koster 35 pund å komme inn som tredjepart, men er gratis for gjester. Og prisene på øl og mat er i norsk sammenheng svært hyggelige. Maktdemonstrasjon å komme med en ny A380 når den foregående akkurat skal pushe. Å sove her i natt var uansett en god ide da både Heathrow Express og undergrunnen står i dag pga streik. Jeg vil nok imidlertid kanskje neste gang finne meg et billigere herberge med mindre jeg kommer til LHR svært tidlig og har mye tid i dagslys for å tilbringe i baren. Og droppe å betale ekstra for runway view fra rommet.
God morgen eller ettermiddag fra A7 på BKK. vi snakker bussgate innenriks og svært lite lounge tilgang. Kofferten som ble igjen i Europa er returnert og sjekket inn igjen også står det en bil fra hotellet og henter oss på Trat flyplass. endelig framme.
God morgen fra Oslo vest. I går ble det juletrefest og et farvel til nissen for denne gang. Prøver oss på ny på reiselivsmessen på The Hub i dag for inspirasjon Ha en strålende søndag alle IF-ere
God morgen i regnværet. Denne typen vinter kan de få beholde på vestlandet. Er ikke fan. Først snør det en meter på tre dager, og nå skal det regne i en uke. Jaja. Det blir innedag i dag iallfall. Må få ryddet bort julen, så det passer fint. Flott å se så mange på forumet ute på tur, jeg gleder meg til det snart er min tur. God søndag!
God ettermiddag fra Larvik! Streptokokkene sitter fortsatt godt i halsen, men kroppen ellers kjennes litt bedre. Startet på antibiotika på fredag kveld og det ser ut som den hjelper allerede. Liker det! Ute har regnet og varmet fjernet det som var igjen av snø på gårdsplassen, så slipper kona(!) å måke når hun kommer hjem Ha en flott søndag, med måking eller ei! T-5 Chicago