God stormfast onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av GinTonic, 16. juli 2014.

  1. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Radisson Blu Cebu!

    Jeg var så fornøyd at jeg gnidde meg i hendene da vi i går tok av fra Boracay og gikk klar av tyfonen Glenda med bare noen få timer. Lite visste jeg at karma var ute for å ta meg, og da vi ankom Cebu var alle båtene ut til Bohol blitt kansellert. Så da var det lite annet å gjøre da enn å brenne litt poæng og ta inn på luksushotæll. Hoi!
     
    SASDC8 liker dette
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Guten Morgen aus Munchen. Bor på et knallfint og kjedefritt hotel - kommer beskrivelse senere. Nå skal vi hente leiebiler hos Avis før vi kjører mot Lago di Como.
     
    Darkcho liker dette
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, etter en værmessig litt dårlig dag i går, er solen nå tilbake. Prosjektet jeg har styrt med på hjemmebane nærmer seg slutten og det er siste dag på jobb før ferie. Så da er det bare å nyte noen late dager hjemme før ferden går mot Asia på søndag.
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø.
    Endelig kom regnet etter sammenhengende 14 dager med godt over 20 grader, så regndansen til de lokale bøndene ser ut til å ha virket. Perfekt kontorvær, så i dag blir det en langdag på jobben for å ta unna alt det tapte de siste ukene.

    Ha en super dag!
     
    PCR liker dette
  5. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Gledelig morgen fra Oslo sentrum! I dag er det en relativt rolig jobbdag som venter, før jeg skal i Bonusfeber-møte med @Henning etterfulgt av Bonusfeber-tennis. Det er for øvrig bare å melde seg på de som vil spille tennis med oss! Gratis tilgang på bane ved Grefsen tennisklubb er det bare Bonusfeber som kan tilby :)
     
    PCR, Henning and Joachim like this.
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    48 timmar till ferie and I NEEEEEED IT!
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Senatorloungen i Frankfurt.

    Herlige møter med Hansen i dag, nå videre til sandkassemøter og smørrebrød.

    Ha en fin en!
     
  8. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Cusco.
    Vært nede hos turoperatøren og kvittet meg med en respektabel bunke USD, samt fått litt info, så nå er man klar for Inca Trail imorgen, satser på at det blir kanon.
    Har ellers gjort noe så kjedelig som å betale regninger, må jo til selv om man ikke akkurat bruker boligen så mye i juli... Jakte noe lunch snart tenker jeg
     

Del denne siden