God tidlig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 16. febr 2018.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det er fredag, såvidt..
    Og vi kan feire 8888 likes.. På en liten haug med bra poster ispedt en haug med dritt :)

    I dag går turen KRS-OSL-BGO-CPH.. Det er ikke alltid at tilgjengeligheten er fornuftig eller praktisk.. Men bonusbilletter er nå engang bonusbilletter..
    Lurer på om været er like slitsomt i morgen som i dag, i så tilfelle burde vi få booket om reisen så vi ikke blir utsatt for store forsinkelser, riktig? :)
    EBD+EBG+EBG burde jo ha en viss punch om det er usikkerhet tenker jeg..
    Men det probblemet tar vi i morgen..

    Har avbestilt turen til LAX og la merke til at setene ikke var tilgjengelige etterpå.

    Ha en strålende natt og påfølgende dag :)
     
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    God natt frå det som kunne ha vore halvvegs mellom Frankfurt og Buenos Aires!

    Nett no har eg sjekka inn på eit hotell i Frankfurt som ser ut til å vere sponsa av respatexfabrikken, Mercure hotell. Bilete kjem kanskje seinare...

    Sidan Frankfurt ikkje toler vintervêr, kom LH-flyet frå Gardermoen til Frankfurt for seint inn til G-moen og vart tilsvarande seint ute sørover. LH-balja til Buenos Aires flaksa av garde utan oss...

    I første omgang vart eg booka om via Sao Paulo på laurdag, men no har eg fått billett med KLM via Amsterdam på fredag. Eg skulle ha flydd LH premium economy, no blir det KLM apeklasse, men kva gjer ein ikkje for å unngå å miste for mange dagar i Argentina?

    Måtte alle få ein litt mindre ombooka fredag!

    PS
    Lufthansa skal ha for at dei verkeleg stod på for å finne nye reiseruter for oss. Diverre var det ikkje mange billettane ledige...
     
    Earl, funkenstein and ArthurDent like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer og unnskuld for at eg rota til det runde, fine talet! :rolleyes::) Du har 8333 innlegg, eit tal som er ganske fint, sjølv om det ikkje er rundt :cool:
     
    Last edited: 16. febr 2018
    ArthurDent and Are like this.
  4. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
  5. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Forlater syndens pøl Las Vegas. Det beste minnet var utsikten fra rommet på Bellagio. Sånn ellers synes jeg denne byen var ekstravagant på den særeste måten som er mulig. Overflod, sløseri og dårlig smak.
     
    lMartin and ArthurDent like this.
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag morgen fra Flybussekspressen!

    Gamle Herlov er på vei til OSL for OSL-ARN-DME-SIN-MEL. 12A hele veien fra ARN. 80 minutter forbindelse på ARN og allerede i går kveld meldte SAS om 25 minutter forsinkelse. Det blir spennende, men jeg regner med at jeg ikke er den eneste som skal videre med SIN-flyet, så det ordner seg nok, tipper jeg. :cool: Alternativt har jeg noen timer på å komme meg til CPH. Fullt fly i vinterferien og oppgradering til F hadde vært noe. *drømme*
     
    mathiasfe, lMartin, Kristian and 2 others like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,793
    Likes mottatt:
    57,178
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden.
    Mange som er tidlig oppe for å fly i dag, jeg skal bare på jobb. Men det er fredag, og ikke så alt for mange timer igjen til helg!
    Det snør, som vanlig, så ettermiddagen blir vel brukt til å måle snø. Som vanlig.
    Har hengt mye på finn.no i det siste, og sett på leiligheter og hus med mindre innkjørsel.

    Håper ikke været skaper alt for mye trøbbel for dere som skal ut og reise!
     
    Earl, Kristian and ArthurDent like this.
  8. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagsmorgen fra KRS. Skal med SK208 til OSL. Skal dere med samme Are? Jeg merker for øvrig at der OSL har en snedig liten høyteknologisk lyttepost med fuglesang, har KRS like godt sluppet inn en liten flokk med gråspurv (eller bjørkefink) og samtlige synes tydeligvis det går mot vår. Greiere kjøreforhold enn fryktet, så jeg har god tid. Ha en fortreffelig dag, og håper alle får like mye vårfornemmelsene som spurvene på KRS:)
     
    Kristian liker dette
  9. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ingen som er så flinke som amerikanerne til å lage gull om til glitter.....
     
    Ragna Rekkverk liker dette
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, blir først tur på ettermiddagen.
     
    ArthurDent liker dette
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    På kontoret så en har på langrennet i bakgrunnen, mer er det egentlig ikke å si. Noen km med ski må gåes og sees i helgen!

    God tur til alle som skal ut og farte i helgen og god bedring til alle syklister som uansett vær må ut og irritere alle andre om morgenen.
     
    ArthurDent and Kristian like this.
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,793
    Likes mottatt:
    57,178
    Bonuspoeng:
    293
    Som en av de du tydeligvis irriterer deg over: God bedring til de som absolutt må kjøre bil og irritere oss som går og sykler med livsfarlige forbikjøringer og annen generelt dustete oppførsel. ;)
     
    Flyvende_mare liker dette
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    Som lovt i natt: Respatexhotellet:
    20180216_080753.jpg 20180216_080736.jpg

    Det var reint og stille og i svarte natta gjorde estetikken lite ut av seg, så direkte ille var det ikkje. Og ja, det er mogleg at vi snakkar kryssfinér, men læll...
     
    ArthurDent liker dette
  14. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er sikker på at de residerende interiørarkitektprofessorer ville ha revet av seg siste tuster med hår.... evt klort ut øynene sine. Litt enklere for oss andre som har helt andre prioriteringer. Håper du kommer deg vel videre til Argentina, og at du ikke pådrar deg hoftedysplasi i tango'en
     
    Kristian liker dette
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp. Hvis syklister i Norge kunne lært seg at rødt lys betyr stopp, fotgjengerovergang er noe også syklister skal stoppe for og at en som syklist er definert som kjøretøy så skal jeg heller slappe av. I tillegg at man drar ut med sommerdekk på sykkelen når det ligger et lag med snø på bakken gjør det enda mer uforsvarlig. Så god bedring! Forresten enig med livsfarlige forbikjøringer, men det gjelder ikke bare forbi syklister, så det går såklart begge veier. Jeg bare drar på det ;)

    For å dra det tilbake til fly. Er visst umulig å komme seg fra Norge til noen greske øyer uten å fly på svarteste natten, så da ble det ny booking med Easyjet. Et selskap jeg savner på BGO.
     
    ArthurDent liker dette
  16. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    @holmen : Her må du se muligheten til å kjøpe nytt leketøy....
    Bildet er lånt fra google....
    f717f8455ad4f5a9cdbf0cca9225fa4f-image.jpeg


    I helgen skal jeg forsøke å få booket sommerferien for 2018. En prosess som har tatt alt for lang tid. Det var mye enklere å bestille ferie før, da man kun hadde ett visa kort og ingen bonuspoeng. Nå sitter jeg med med bonuspoeng (men ikke nok), CT og mastercard premium.... o_O
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,793
    Likes mottatt:
    57,178
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg regner med at alle syklister følger alle regler samme dag som alle bilister følger alle regler.. ;)
     
    ArthurDent and OttoL like this.
  18. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra hovedstaden.

    Verken sol, regn eller snø... wtf o_O

    Stay strong! Weekend is coming soon.
     
    ArthurDent and Kristian like this.
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen øyeutkloring, øyelokkene var rett og slett for tunge :confused:

    Vi fra Trøndelag er jo godt vante med fyrrige rytmer. Det er nok å henvise til Bør Børson jr. som synger at i 'tangorytman bli det soleklart at -- dæsken, pinadø! -- at det e utrulig myttji pæng i ei kasse wienerbrød' :D
     
    Earl and ArthurDent like this.
  20. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bare sutrer jeg, så ta det jeg skriver med en dose salt :)
     
    ArthurDent and holmen like this.

Del denne siden