God morgen fra Ruters trikk på vei over Grünerløkka mot Oslo S. Toget mot Oslo Lufthavn venter og deretter skal SAS frakte meg vestover, dagen skal tilbringes i møter i Stavanger. Akkurat nå skulle jeg heller gjerne ligget i sengen fortsatt, men man våkner vel etterhvert Ha en flott mandag alle sammen
God morgen! Vanlig arbeidsdag før jeg raskt stikker hjemom, spiser og raper, før det er avgårde til OSL og videre til TRD. Siste innspurt av studiene nå.....
God morgen fra bortekontoret. Har ingen møbler i dag, så jeg sitter i møterommet. Oppussing er noe dritt....og hvor er kaffemaskinen? Ha en fin dag, med eller uten kaffeslabberas. /koffert.
Urgh .. opp klokken 4 for å kjøre eldstemann til ATL .. hjemme igjen litt før 7. Satser på en giga middagslur. Heldigvis fri idag.
Jammen på tide med en mandagstråd.. Fin dag, DY1550 OSL-BUD, og min nye bagtag fikk seg sin første tur
God mandag.. Uten tag, men flyr KRS-CPH-PEK. Første leg er WF. Får man som diamant gratis drikke i eco?
Om du smiler ekstra fint så kanskje, men etter regelverket nei. Det er kun i SAS Go. Og her jobbast det endå. Tre timar igjen... Ha ein fin mandagskveld alle sammen!
God dag fra MIA. God hummus i den stappfulle Avianca loungen. Knapt nok en plass å oppdrive. Snart går turen hjemover med SK 956 i Plus.
God mandagseftan fra California. Her er det bikkjekaldt i dag, helt nede i 4 grader tidlig i morges, så at det alltid er varmt i California kan du tørke deg ett visst sted med. Heldigvis tar det seg opp om dagen. Insane stress etter 3 dager fri ifm Thanksgiving. Får vel svinge igang litt middag...
Er vel ingen som har påstått det? Sangen heter "It never rains...", det er dessuten i Southern California. I februar '98 hadde vi snø på plenen, i Rancho Bernardo, San Diego. Da var jeg sjokka. Her var det -5 i morges. Bit tenna sammen, ta det som en mann