God fryktelig tidlig morgen fra LH 511 EZE-FRA. Meg + to kompiser fikk hooket tak i LH F på hjemreisen etter en fin ferie. Alt booket med EB-poeng. Tilgjengeligheten / bookingen var: 96 timer før - F5 - 1 sete for EB (4 for UA / AC) 72 timer før - F5 - 2 seter for EB (booket begge) 36 timer før - F3 - 0 seter for EB 27 timer før - F3 - 1 sete for EB (booket) Ved avreise er 6/8 seter tatt. Alt som før i LH F. Ble full runde med vinsmaking og topp stemning. Herlig crew. First Class Terminal venter i morgen rundt lunsjtider. Føles som good old days. Ha en flott tirsdag
God morgen fra Chiang Dao. Våknet til atter en nydelig dag og til nydelig utsikt. Nå nytes frokost og kaffe før turen fortsetter på landeveien. Ha en glitrende flott tirsdag
God (altfor tidlig!) morgen fra LIS. Landet akkurat med TP082 fra GRU. Sovet 6-7 timer og egentlig uthvilt, men klokka er jo halv seks .. 7 timer til TP764 får oss hjem til OSL. Ha en flott tirsdag!
God morgen fra hjemmekontoret Sas appen viser rekordlave 4 kommende bookinger, og neste er ikke før i Mars. Skal det gå så lenge før man er på vingene igjen? Fra juleferien i fjor til påsken var jeg fire ganger over dammen, skulle gjerne gjentatt den perioden på ny. Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God morgen fra SVG. Turen går til nydelige BGO i en E190.. En maskintype jeg ikke har flydd med før. Sånt er jo alltids spennende. Ble flyttet fra 15D til 14D da de trengte noen til å passe på nødutgangen.. 14D er PLUS…. Bør jeg be om mer bonuspoeng og tilhørende snacks på turen?
God morgen fra frokosten på OSL! I dag venter Singapore Airlines business via CPH En dag i Singapore før det bærer videre til Bangkok og Koh Samet for litt action og avslapping. Alt i SQ C. Får også testet regional config på deres a350 så det blir nytt bekjentskap. Hjem igjen blir det a380 via LHR. Jeg elsker å fly a380! Ha en god dag reisende venner!
God morgen fra heimen. Ikke så mye vinsmaking, kaffe derimot. . . . Men hyggelig å se at så mange får oppfylt sine F-drømmer. Svømt mine planlagte metre, litt fullt i det kommunale badekaret, noen tror visst dette er for alle! T-ca 75 til BKK. Ut med OS, hjem med BR via TPE. Håper Xi og Joe fortsetter å smile sammen så det ikke blir tull i rutene. Ha en fin dag!
God morgen fra hjemmekontoret. Ingen møter på kalenderen i dag, utenom et lite statusmøte. Gode muligheter for konsentrasjonsarbeid med noen IF pauser Ha en flott dag!
God morgen fra gråe Oslo. Ikke all verden på tapeten i dag heller, men to uker til avreise for en lenger tur igjen, det gledes. Eller som kanskje heter her, t-14. Bare det ikke kommer noen sms fra SAS ila dagen så er jeg vel ihvertfall dekket av noe, om det skulle skje.
Til alle dere som raser rundt i Thailand nå. Hva er beste og billigste måte å få tatt ut cash på der? Har sas master, ncc master, amex elite og curve. Er det noen måte og spare litt gebyrer på?
God morgen fra Oslo Fått slengt liket ned i kontorstolen, og startet en gjennomgang av av innboksen. Heldigvis sånn nogenlunde ajour fra i går. Ellers kjenner jeg det begynner å bli temperaturer jeg fint greier meg uten. Man har ikke fått MDG-klima her i Norge helt enda.. Ha en bedre dag uansett temperatur.
Solkysten en tirsdag morgen … En fantastisk tur over Hardangervidden i går, sol og helt stille. .. laveste temperatur var +1 i Hallingdalen og +15 i Eidfjord .. godt det er helg
God ettermiddag fra gullstua CPH Kort dagstur til København i dag for et godt gammeldags fysisk møte på det danske kontoret. Ikke riktig alt som er konvertert til Teams altså, selv om vi ikke helt har nådd gamle høyder på jobbreising. Greit med sånne turer under dobbeltpoeng kampanjer, men kommer nok uansett ikke til å rekvalifisere til Diamant denne perioden så da spiller det kanskje uansett ingen rolle... Årets andre CT dukket i alle fall opp her om dagen, så da slipper man å tenke mer på det Jaja, sånn går nu dagan... Ha en strålende en
God morgen fra Florida. Solen skinner, og det er nærmere 30 grader ute. Er med fetteren min på nødvendige ærender, som å handle mer øl og iskrem. Lurer på om det blir like mange turer til denne siden av dammen neste år? Når jeg drar til LA om to uker, så blir det tur nr 6. Ny rekord for min del. Og det skal nok mye til at jeg slår den på en stund. Nå kan man jo reise andre veien også, så neste år blir det litt Asia også. Håper alle har en fin dag!