God tirsdag fra Sukhumvit!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 26. juli 2016.

1. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er tilbake i Bangkok, syndens hovedstad, etter tre dager i Saigon/Ho Chi Minh City. I natt tar Qatar meg hjem til Oslo via Doha med den flygende baren på første strekket. Jeg drar tidlig ut til flyplassen og satser på å tømme den nye Cathay-loungen for vått og tørt i løpet av kvelden. Basseng og bok fram til det.

Thai sin B787 tok meg fra Saigon til Bangkok. Fin gest av vietnameserne på innsjekk, som alle reiste seg og bukket koordinert til passasjerene rett før åpning. Asiaten etter meg i køen "klikka" og begynte å rope når han trodde de åpnet innsjekk for økonomi noen sekunder før business ...

Det siste året har jeg vært litt rundt i storbyene i denne delen av Asia, og jeg må si at jeg liker Singapore, Kuala Lumpur og Saigon mye bedre enn Bangkok. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ender opp her rett som det er. Åja, det var de billige business-billettene ...

2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    G` morgen fra Sola. Bortsett fra en lynvisitt til Dubai i feriens første dager, har denne sommeren ikke medført de største sprell, men nedtellings klokka for neste opplevelse er startet. Ellers er andre dag på jobb åpnet opp med kaffe og Internet. Videre har de fleste ferie her så det er meget rolig her, så da får en bare slenge beina på bordet og leke sjef.
    Ha en fin-fjong dag :)

3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Hilton LGW. Sein ankomst men bra service på innsjekk. Oppgradert til executive rom, og fikk utsjekk 17:00 i dag. Det passer jo helt fint med kveldsflight hjem til OSL.

Ha en flotters dag i sola

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå det sørtrøndelagske!

Tjukk skodde som heng nedover kystfjella og pøsregn her i dag. Heldigvis er hyttetaket tett :)

Mistenkjer at gitaren til herr Springsteen kan få vatnskade under konserten i bartebyen i kveld, men det blir vel stemning uansett for dei som skal dit :cool:

Måtte folk her inne få ein super dag anten det er på reisefot eller ikkje :)

Last edited: 26. juli 2016
  5. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo!
    Har akkurat ankommet kontoret, og det er like stille her som i går. Som forventet. Fikk unna de fleste av mailene i går, men litt henger igjen, så da skal det gjøres unna. I tillegg må jeg få skrevet en reiseregning fra før ferien, og ta et par telefoner, så før man vet ordet av det, er klokken plutselig to og man kan ta kvelden. Deilig med korte dager!
    Ha uansett en flott dag om man er i bartebyen i regn eller syndens hovedstad innsmurt i olje...

6. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag! Regn og skydekte fjell helt oppe i nord og. Merkes at bedriften er i feriemodus, man blir litt på halv maskin selv når det er så mange borte.

Ha en god dag! :)

7. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra det Sørlandske!
    Så frem til å våkne opp til fint vær i dag, men våkner til lyden av regnvær. Skikkelig kjedelig altså. Og nå meldes det regn både onsdag og fredag. Så noen hytteferie med tropevarme kan jeg altså se langt etter i denne ferien. Men vi reiser vel på hytta i dag allikevel. Om ikke annet enn for å nyte torsdagen som ikke skal bli så værst. Foreløpig.

Så nå må det handles og pakkes! Er det rart jeg drikker??

8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra DK
    Ble ingen roadtrip i det danske lavlandet, derimot effektiv tømming av div.flasker med kjØLig drikke fra div. danske lokalbryggerier. Det verste er vel at man er tom for Fernet , så man får vel stikke innom den lokale kjøbmanden å kjøpe ei flaske til :):)
    Ha en strålende dag og flott opplevelse til de som skal på konsert i hjembyen idag :D

9. Bernhard2

Bernhard2 Medlem

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God aften fra hytta i nord. Her har vi omsider fått kidsa i seng, så nå er et deilig drikke på de voksne :) stressnivået er på et historisk lavt nivå å det føles godt :D ble oppgradert til Plus på vei opp fra Osl på fredag. Jeg og jentene på en bestilling og samboeren på egen, da jeg ved boarding påpekte at vi ble splittet, beklaget dragen seg veldig å oppgraderte fruen umiddelbart. Dette synes jeg var meget bra da hun ikke har noen status å vi ikke var på samme bestilling eller har samme etternavn. :) ha en fantastisk aften alle, i feriemodus eller ei :D

Travellingalf and Herlov like this.

Del denne siden