God tirsdag fra Tianjin

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Islending, 07. okt 2014.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Radisson Blu Plaza i Tianjin.
    Ble oppgradert til Business class rom på toppetasjen, og jeg tror meg og kompisen min er de eneste med rom på denne etasjen... Rimelig dødt her m.a.o.

    Hadde en fin tur fra Europa via Seoul i går. Måtte fly til Tianjin, da det ikke var ledige bonusbilletter til Beijing, så jeg ble her over natten... Nå er det bare å tusle rundt i byen etter en tur i saunaen og bassenget i 4. etg.

    Ha en flott tirsdag! :)
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen! Dagen er 8 timer kortere/mørkere enn på sitt beste... En del ærender i Oslo i dag - men først skal bryggekontoret besøkes. Ha en bedre tirsdag!
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,

    Regnet öser ner utanför men humöret är rätt på topp. En del presentationer skall förberedas och folk sättas i arbete. Ha en strålande dag!
     
  4. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen alle sammen!
    A4 studenttilværelse i vente i dag. Snart eksamen!
    Ønsker alle en riktig fin dag.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her i sør blåser det kraftig, og i løpet av noen timer, skal noen skru opp krana. Kan visst komme 50 mm her frem til midnatt. Heftig!

    Ellers blir det bare kontoret i dag, og forøvrig holde seg innendørs så godt man kan.
    Venter ellers spent på hva reisekameraten finner ut av hos SAS/AmEx/Companion ticket. Brukte flere timer på ANA tool i går, og fant da noen reiseruter. Så får vi se hva det kan bli. Eva Air CDG-TPE kunne vært en ny oppevelse. Satser jo på å kunne booke om til LH F når det nærmer seg da, men det er jo greit å ha booket en plan B foreløpig iallefall.

    Joda så neida så, vi får vel se hvordan det går, og ta det man får.

    Tirsdag ja. Fortsatt noen dager til helg. Dessverre.
    Er nok derfor jeg drikker...
     
    Islending liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tralala tirsdag. Kjempeherlig med hele to uker uten reise, men nå begynner stresset igjen og da selvsagt med en flight som går 0600.

    Kjapp tur over med United til DC, retur med AA kl 1620 i ettermiddag.

    Ha en fin en!
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo! Relativt få møter i dag, så da blir det plass min ukentlige massasje på jobben. Drar tidlig fra kontoret for å rekke middag med familien før jeg setter meg på flyet til Riga i kveld for workshop i hele morgen.
    Lag deg en god dag!
     
  8. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Reykjavik!

    Meget bra vær i dag, og deilig temp.
    Nå skal jeg bare ut å løpe noen mil før jeg skal ha en bedre middag.

    Ha det fint!
     
  9. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God aften fra gulletasjen på Kastrup. Er på noe så sjeldent som en jobbreise. WAW er destinasjon. Her blir jeg til fredag kveld. Blir både opphold på Hilton og Radisson så tenkte å lage en rapport fra hver av dem.

    Opplevde forøvrig noe veldig morsomt i fast track på OSL. En tysk businessmann med kone dro opp sitt Lufthansa Senatorkort for å komme gjennom. Da hans kone kom like bak ble plutselig dragen i security veldig brysk. Hun nektet kona å følge mannen sin, for tilgang til fast track med gjest bare var tilgjengelig med Eurobonus gold. Tyskern hisset seg krafitg opp og spyttet ut tyske gloser i ren nazi-propaganda stil, men dragen sto på sitt, og til slutt måtte de tasse slukøret mot køen av de uvaskede massene. Det kan godt hende dragen bare fulgte reglene til punkt og prikke, men det må nevnes at det var absolutt INGEN andre i fast track akkurat da. Jeg var nestemann i køen, men ellers var det ikke et menneske å se. Enhver servicemedarbeider med et snev av peiling på bonusprogrammet ville ha sluppet tyskeren med frue gjennom, men den gang ei.

    Fortsatt god kveld!
     

Del denne siden