God morgen folks. Tirsdagen er her med , 11,3 grader og grålig med sprekk i skyene her og der. Straks levering i barnehage/skole og deretter jobb. Tre dager til ALC og much needed R&R. Ha en fortreffelig tirsdag
God litt for tidlig morgen. Dagens tur går til BGO. Jeg regner med forsterket grensekontroll ifbm. sykkel-VM, men har identifikasjonspapirene i orden. Dette bør gi meg adgang i fast track i immigrasjonen: For øvrig, god tur til de som reiser på MegaDo i dag. Jeg ser oppkjøringen er begynt. Det gjelder å gjøre seg bemerket når man er på tur!
Mornings fra OSL. Ser ut som om alle mine turer er avlyst denne uken også, så neste flight blir neste torsdag. Lenge å vente altså, blir 12 dager uten flights og jeg havner så vidt bak snittet for å klare 100 flights i år.
God morgen. Det begynner å bli kaldt på morgenene, ser så smått fram til noen dager med midt på 20 tallet i sydligere strøk til helgen
God morgen fra Ås. Er litt frustrert her nå, klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan starte en ny tråd, det er vel et par år siden sist. Noen som kan gi en kjapp veiledning (ja, vet at det antageligvis er rett foran nesa på meg)?
God morgen fra Flybussen! Et par timer på kontoret er unnagjort og nå gå turen til Hell International Airport, stedet hvor drømmer går i oppfyllelse og utgangspunktet for alle store opplevelser. Ha en strålende tirsdag alle og et velsignet MegaDo for dere som også skal dit
God morgen frå München! Her er vi akkurat i gang med andrefrokosten. Dagens fyrstefrokost var svineknoke i brød, og den satt også veldig godt i magen.
Så er dagens tredje frokost komt på bordet. Leberknödelsuppe og svineknoke. Fett nok for meg! Whoa! Ellers nærmar det seg avreise. Vi må trass alt rekke eit besøk i senatorloungen også.