God morgen Det er blitt vått og + grader, mao Bergensvær.... 4 jobbedager igjen før ei uke med juleferie...kjenner det blir deilig. Ønsker alle en trivelig tirsdag
God morgen, Stille og rolig på TRD i dag. Toppen 10 stk i SAS loungen. Nærmer seg jul tydeligvis Sjekker for øvrig inn årets siste flyreiser i dag. Nå blir det 14 dager uten flyging... Ha en strålende dag,
God morgen fra Jumeirah Beach Hotel Dubai. Behagelige 22 grader og strålende sol. Helt grei utsikt også: Det er et hardt liv. Ha en super dag i sørpa der hjemme. Knegg knegg.
God morgen fra rett vest for hovedstaden. Fint og kaldt vær, krysser fingrene for hvit jul! Langhelgen nærmer seg sakte men sikkert..
God tirsdag fra et Sørland som fremdeles er glasert. Jeg ser at noen Widerøeturer jeg har kjøpt (kampanje) gir ganske så ynkelig med poeng (KRS-BGO: 125 EB), Hmpfr!...On the lighter side, etter en e-post til hotellet i Gdansk fikk jeg prompte inn poengene for en reise i september ( bestilt gjennom SAS). Sitter fremdeles i tenkeboksen i forhold til reisemål for 2017-opptjent CT. I den forbindelse: Må en ha det nødvendige antall poeng klar når en ringer Tallinn? Jeg bikker snart 160', men har bl.a. en 200% tur med SQ til Bangkok i Februar. Har likevel en følelse av at jeg bør sikre meg to billetter før dess.
Rolig morgen fra Bergen. På lørdag var det fint vær. Det tror jeg ikke vi opplever mer i år. Er det rart man drikker?
Good tirsdag! Nå er både fly og arbeidsåret over, og i dag tikket de siste poengene inn som fikk meg helt til topps. Nå gleder jeg meg til 17 måneder med besøk i nabosetet, nedgraderinger og lunken vin fra tralla.
God føremidddag frå Aust-Finnmark! Dagen starta med ein flott køyretur rundt Varangerfjorden med temperaturar som varierte mellom –21 og –7. Det er berre eit par dagar med jobb før det blir juleferie i Trøndelag Ha ein fin-fin dag, alle saman!
WF135 osl-fro med et lite stopp i sogndal. årets siste julebord og årets siste wf flight, takk for det! Da kan julefreden snart senke seg. God dag til alle
Det er godt månedene september - februar er til for å være inne. Eller hele året som det blir i Bergen.
.... sånn er det her på hotellet også, mer enn en gang har jeg undret meg over hvordan de i det hele tatt overlever når de bor alene!
God kveld fra Oslo. Tåkete og guffent ute i dag, så da er det godt man jobber innendørs. En allright arbeidsdag som gjør at man kommer mer og mer ajour før julen ringes inn og det er godt. Litt over 1 uke til årets siste flytur, og litt over 2 uker til den første i 2018, så her er det mye å se frem til også når juledagene med feiring og familie er over