Noen gode forslag? Må lande mandag formiddag. Har EB og flyingblue poeng. Hadde dratt til NY om overnattingsmuligheten der ikke hadde vært opptatt. Ellers god tirsdag tidlig morgen fra en halvtravel jobb.
Hvor du skal «fly torsdag og lande mandag»? Må vel være en verden rundt tur med ANA FIRST du er på jakt etter da??
Hello folkens! Har vært våken halve natta med feber, hoste og kaldsvette og "sovet på sofaen". Skikkelig dårlig med andre ord. Var allerede dårlig på mandagen og har egentlig bare blitt verre og verre. Nå ligger jeg her og synes synd på meg selv. Det positive (pun intended) er at testen var negativ (tatt to stykker). Så mistenker bare en superkraftig influensa eller forkjølelse. For å gå over til litt flysnakk, så skal gamlingene til SYD i dag! Avreise OSL-FRA er kl 06.00 - så jeg skal kjøre dem inn nå straks. Pray for me... Anyways, ønsker dere andre en (forhåpentligvis) bedre start på dagen enn dette!
God morgen. Oj, disse fundamentale spørsmålene. Hvor skal jeg fly i helgen? Hvor kommer jeg fra? Hva er meningen med det hele? Hvorfor finns SAS? Eller er det noe bedre, noe større? Ha en fin og søkende tirsdag!
Dette minner jo litt om hvordan @Stuttfeiten gjorde for noen år siden. Litt lite å gjøre i helgen og så ringte han til en av vennene sine i Tallinn og vips så satt han på et fly ... Ja Ja ... komme de tidene tilbake?
Da sier jeg god natt og drøm søtt. Men, litt skryt av SAS først…. Norsk! hyggelig mann svarer etter et par minutter på engelsk linje hos SAS nå på morgenen. Thai har sluppet seter mellom ICN og BKK. Så da er reisen til Sydney plutselig mulig etter at ANA og så EVA og så ASIANA har flyttet og slettet avganger. Han finner det jeg kan se, og godkjenner 9 legs sånn at jeg kommer meg helt hjem også. De glimter til, på ruletten, i blant da. må vel oppdatere på vellykkede CT booking
God tysdag! Kun 8 dager til avreise til IAD, så då får ein berre sjå om ein klarer å få til å booke på den h£$@%& dårlege heimesida til Amtrak, uten å måtte ringe inn...Så ein kan få heimreise med 350 frå EWR? Det er eit hardt liv, å reise på først eller ikkje å reise? Eller suite på Bastion eller Christiania Teater? Kan tenke fram til kl 21...
God morgen fra et av Oslos mange kontorlandskap. Kaffen konsumeres mens noen meisler gulvet et par etasjer ovenfor. Snart tid for å prate fag foran en grei mengde folk. Ha en flyvende en, også du som trivs bäst i öppna landskap.
God formiddag fra Grenland. Sitter i heimen og tvinner tomler og venter på prøvesvar fra offentlig PCR test tatt i går. Fått "yrkesforbud" fra jobben, etter tre positive hjemmetester. Blir å holde seg hjemme en uke til minst. Ellers tikket det inn schedule change fra SAS i går- kjenner jeg blir helt kald i magen hver gang det skjer.. I går gjaldt det at SAS vil fly A330-300 t/r Miami i januar. Hadde opprinnelig A350-900, så det var skuffende. Ha en elevert dag
Gooooooood morgen. T-5 ahhhhhhhhhhhh fly short haul enn så lenge. Tar en kombo med erke rivalen til SK så litt SK hjem, hva gjør en ikke for en middag... Noen drar til texburger, andre tar en Sumo middag, vi tar en Pontus in the Air. Ha en super dag idag, må denne uken gå fort fram til søndagen, god bedring til de med litt sår hals, feber og hoste
God morgen fra hjemmekontoret. Er så glad for at en sideeffekt av covid er at det nå "er mulig". Det var jo mulig før også, men det var mye om og men og helst ikke med mindre bla bla. Nå skriver jeg bare "hjemmekontor" i kalenderen og alt er greit. En 4-dagers Chicagotur er nå blitt til 5, men barna må sitte i øko og ikke pluss. Tenker de overlever det. Kunne ha ventet på å bli ombooket til en annen avgang når SAS finner ut når (det kunne visstnok ta litt tid når man er puttet på en A340), men tenkte jeg skulle føre var, og bommet litt. Men jeg selv og fruen sitter fremdeles i C, så det er jo OK. Ha en flott dag!
God formiddag fra det som starter som hjemmekontor. Har hatt elektriker på besøk, byttet termostat, enkel jobb, men skal det være innenfor må det rett folk til. Et møte nå etterpå via hjemmeoppsett, så blir det kontoret etterpå. Ha en god tirsdag peeps
God tirsdag fra Oslo, på hjemmekontor med to hostende og snørrete unger som er hjemme fra skolen (negative hurtigtaster her også så nok en vanlig forkjølelse) Håper alle blir friske og raske til helgen for da hadde jeg tenkt meg ut å fly, helt til eksotiske Trøndelag
Litt ulovlig i Norge dei der Chief. "Alkoholholdig drikke som inneholder alkoholprosent på over 60% er det forbudt å skjenke, selge eller innføre i Norge etter alkoholloven § 8-13" Everclear er vel i praksis fabrikk produsert HB? Sterkaste i Norge blir vel denne her: https://www.vinmonopolet.no/Land/Norge/Brennevin-Seksti/p/2401 På lager i Bergen er den også.
God dag frå det Vestlandske. Ikkje ein så værst dag værmessing med tanke på vi er i November. Ha ein god dag videre.
God formiddag fra kontoret i Sandefjord! Neste fly er fortsatt TRF-BGO 10/12. Flere av flightene på min HKG-tur i januar er kansellert så her må plan B aktiveres. Problemet er bare at plan B ikke eksisterer. Har funnet noen alternativer til våren men det er jo så langt ventetid på telefon hos SAS at jeg aldri rekker å komme igjennom når jeg er ledig. Får gjøre en innsats en av de nærmeste dagene. Ha en flott tirsdag, i luften eller på bakken!