God tirsdag fra Oslo. Tiden løper fra meg om dagen, ikke bra.. På banen, møte kl 9. Fremme på kontoret 8.55. Og hva skjer mens jeg venter på banen? Får en melding, din gjest blabla har ankommet og venter i resepsjonen.. hurra. 20 minutter tidlig.. Men rimowaen er pakket og klar til en flyvetur i ettermiddag, bare ikke togstreiken ødelegger da... Ha en ellers fin dag videre
Strålende morgen fra bartebyen! Har et tonn med arbeid som venter på meg på kontoret i dag, men sola skinner og jeg er glad likevel. Ha en fortreffelig dag alle sammen!
God morgen fra T-banen! Siste langhelg på en stund er avsluttet, og nå er det tilbake til kontoret. Over to måneder til neste flytur... Snart helg!
... en time til neste flytur, men så er det slutt for en stund! Har sløvet noen timer i gullstuen her på CPH .. SAS burde egentlig skamme seg for å ha latt den forfalle som den har gjort. At de nå skal renovere er et godt tegn får vi håpe .., Nå er det på med joggeskoene .. A17 venter.
God tysdag frå Aust-Finnmark! Her har fireåringen til naboen hjelpt til med å lage gebursdagkake: Så eit snev av sukkerkick ute og går i nabolaget her no Ha ein fin tysdag, folkens!
God ettermiddag fra Budapest, snart på tide å forlate kontoret og rette nesen mot Hilton City og noen stive GT's på loungen før TGI får ett lite besøk.
Klarer du 7 av 7 flyselskap på denne? hilsen fra D-AIXI, nyeste fuglen til Lufthansa, A359 levert MUC 5. mai 2018.
Lufthansa, eurowings, austrian, swiss, edelweiss, brussels, aaaarrrhhhh siste må jeg melde pass på Litt google søk.... air dolomiti