God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 17. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Strand Hotel i/på Fevik. Fantastisk kveld med innlagt bading utenfor Grimstad i går kveld. Nå skal man snart sette kursen mot Arendalfør vi ankommer Kristiansand i ettermiddag. Ha en flott tirsdag du også!
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jøss, på mine trakter altså. Her er jeg selv på vei til Kristiansand for å hente amerikabesøk på Kjevik og for å betale noen kroner til Tollvesenet. Veldig tungvint at man må til Kristiansand for å betale engangsavgiften på nye motorsykler. Før så kunne vi gjøre det i Arendal. Går mye tid i kjøring frem og tilbake, men da er det jo godt at det av og til kan kombineres med andre kjøreoppdrag.

    Sol og 16 grader her på morgenkvisten. Ligger an til å bli en fin dag :)

    Ha en flott tirsdag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Nok en flott sommerdag. Lurer litt på hvor lenge dette skal vare. Blir ikke forundret om det varer akkurat til jeg tar ferie...... Ville vært typisk.

    Ellers har Krsand besøk av Queen Victoria i dag. Stort cruiseskip med drøssevis av turister som skal ut å se vår vakre by. Heldige med været er de iallefall.

    Ingen store planer for dagen annet enn å komme gjennom arbeidsdagen.

    Hoy!
     
  4. Lush

    Lush Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    God morgen fra det danske.

    Solen skinner fra en skyfri himmel og fuglene synger samt en lille brise. Sidder og kigger på weekends rejser til nye destinationer jeg endnu ikke har været på. (Byer..) - Lige nu tiltrækkes jeg af Riga eller Polen.. :D Er på jobbet med en masse arbejde, men heldigvis lidt træning senere.

    Glad tirsdag. ;)
     
    tommy777 liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.Begynner seint denne uka, så deilig å slumme med kidsa på morran :):)
    Litt snekkerarbeid til svigerfar i ettermiddag før turen går til en kompis og Brasil-Mexico kl. 2100. Kan bli en artig kamp.

    Ha en strålende dag :D:D:D
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Sommeren er definitivt her, varmt som fy selv om det er overskyet. Godt man investerte i en ekstra stor AC når man bygde hus. ;)

    Opplegg med Gogo internet i ettermiddag, Randy er også i byen. Mye jobbing før det.

    Vi kjører på!
     
    EB liker dette

Del denne siden