God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 14. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Ny dag på bryggekontoret venter og skal ikke se bort i fra at det også i dag blir en treningsøkt for å følge opp prosjekt CoreEB. Ha en strålende tirsdag!
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Inte en bra start på dagen. Som tur är har jag bara två arbetsdagar kvar till helg efter denna.

    KAAAAAFFFFEE!!
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra en is-fri bilpark. SK tar meg til TRD med kort dag og retur kl 17
    Nå KAFFE
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra UA 907. Her svinger internet som bare rakkern. Imponert over hastigheten og prisen er det ikke noe å si på, 12.95 for hele flyturen, eller under halve prisen av det Hansen tar og en god 10 dollarseddel billigere enn AA.

    Har fått unna en haug med jobb på denne turen og jeg lander i Frankfurt istedetfor Brussel noe som svinger.

    Star Alliance møte i dag, ut med Hansen i kveld.

    Nei, nå må jeg finne tak i ei burugle som kanskje har en kopp kaffe av tvilsom kvalitet på gang ;)

    Ha en fin Tirsdag!
     
    John in The Tower and Fnate like this.
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOOD MORGEN fra Bergen, med blå himmel og snart sol!

    Da har kroppen begynt å komme i gjenge igjen etter helgens tur til Oslo. Å ta tog fra Oslo til Bergen hadde sikkert ikke vært så ille om jeg ikke hadde hatt så steinvondt i magen, men det gikk jo det og... :)

    I dag skal jeg handle til siste fotoseanse på torsdag. Må si det føles ekstremt deilig å være ferdig med bildene, å være avhengig av en annen for å kunne jobbe er en prøvelse.. :)

    Det rykket så pass kraftig i reisefoten at jeg nå har bestemt meg for å reise til Athen likevel. Jeg har jo tross alt betalt for flyet og Intercontinental venter på meg (dog bare som Ambassador nå..:-( ). Så lenge jeg har nett og telefon regner jeg med det er det samme om jeg sitter i Bergen eller Athen så lenge jeg jobber... :.)

    Xxx.
     
    wilhelm and Fnate like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra T banen på vei mot, men ikke helt til, Ris. Trodde det skulle vli knalldigg å komme hjem etter 10 dgr på tur men når det er kaldere her enn på 3000 meter i WY så vet jeg ikke helt...

    vel, en uke på kontoret skader vel neppe
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grumpf fra det Sørlandske!
    Ikke spesielt god natt i natt, da jeg våknet en 7-8 ganger av sure oppstøt. Pleier aldri å ha problemer med dette, men i natt kom det med renter gitt.
    3 grader her på morgenquisten. Det drar seg mot høst og vinter kan det se ut som.
    Godt man har fått booket en tur til varmere strøk i november!

    Nok av ting å ta tak i på kontoret i dag også. I ettermiddag skal 18 unger samles i et lekeland for å ferie bursdagen til junior og en klassekamerat. Blir nok stor stas og stormende jubel. Og forhåpentligvis utmattelse etterpå så de er raske å få i seng, hehe.

    Ha en god tirsdag!
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende tirsdag fra Sola. Her har uken startet med utarbeidelse av Drifts- og Vedlikeholdsplan for 2015. På samme tid driver en med sluttføring av årets planer så i morgen går turen til Bergen og byfjellene.
    Ha en strålende flott dag :)
     
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo og Bryn. Småkjølig i dag også, men dog et par grader bedre enn i går. Tirsdagsmassasje som vanlig denne tirsdagen også, og kun ett videomøte - faktisk med India. Med bare ett møte får man vel gjort unna litt oppgaver og tømt litt av action-listen.

    Bruk Pepcid hvis det er kortvarig/sjelden, Somac hvis det til stadighet kommer igjen...
     
    Bizflyer liker dette
  10. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra gullkantina OSL . TK til IST og videre tilCPT...
     
    Fnate liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Regner her ja....Ikkje braaaa -jeg som kjører motorsykkel til jobb... *GRMPF*
    Prosjekt kjeller igjen ikveld da....blir godt å eeendelig bli ferdig engang i 2017...:(:(
    Ha en flotters dag anyways.... :D :D :D
     
  12. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdag fra Makawaoo - som ligger "Up Country" en liten halvtime med buss fra flyplassen på Maui. En høy grad av Serendipity gjorde at man plutselig sitter på Market Fresh Bistro med en fantastisk Ahi Tuna og Kula Greens Salat, og en Mana Wheat - fra vår nye partner - Maui Brewing Company. Er på vei hjem og fant til tross for alle statistikker, undersøkelser, publikasjoner som holdes hellig på Flyprat, en meget hyggelig enveis Maui - Seattle til USD 216.60 - starter med MD-95 OGG - HNL og en ting som ikke virker på flyplasser på Hawaii er Lounge og WiFi - null muligheter til engang å betale seg inn - og null WiFi, men denne fyren gir ikke opp som en Norsk BI student ville ha gjort, lokal bussen - planen var Starbucks "borte i gata" men så kom Up Country Rute# 40 hmmmm man har da vært i Makawaoo noen ganger, der er det godt å være menneske. Så her sitter man passe mett, med god WiFi ! Oppdag mere Aloha i livet dere også !
     

Del denne siden