God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. nov 2014.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Dagen starter med en treningsøkt før det blir et tannlegebesøk. Så skal mailboksen bli "rengjort". Ha en effektiv tirsdag du også:)

Fnate liker dette
  2. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God hverdagsmorgen fra ca Gaustad. Det er jo ikke såååååå spennende med disse dagene som kommer og går, men det er mye bedre enn alternativet!

Middag hos nøffju i kveld blir fint.

Men først - kaffe. Aber schnell

3. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Guten morgen fra Nordstrand. Skjer relativt lite fremover nå, men har billetter til Island neste helg. Tror det blir litt for slitsomt å reise dit og gjennomføre praktisk eksamen morgenen etter julebordet :rolleyes:

*vinker til fnate*

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    10,290
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim. Driver å ventert på mail fra OT men kanskje jeg er litt i forkant -reise på torsdag.....
    Anyways -dagen blir tilbragt på jobb, og deretter en tur til tatovøren som skal se på hvilket bilde av minstegutten som egner seg best å tegne etter :)
    Hæv a nais tjusdei :cool:

5. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Fint lite på tapetet i dag annet enn vanlig forefallende og en times massasje. Må innom fattern og fikse det trådløse nettverket hans, og så styremøte i kveld.
    Lag deg en god dag!

6. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    God dag! Snikleser litt på jobb og kjente at jeg med ett var klar for å hoppe innom og vinke hei. Var i København i helgen og fikk brukt poeng både på fly og hotell, så denne ukens oppladning ble veldig bra.

Twin Otter liker dette
  7. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    7,742
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Sola, travel dag allerede fra morran og 4 x t/r til Oslo er booket, så da er den booking kløa over for en liten stund.
    Ellers har jeg fått i oppgave å arrangere 3 dagers fagseminar for omkring 20 mann, så nå får vi finne på noen kjekke sprell å ta dem med på etter det faglige.

Ha en flott tirsdag :)

8. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    G'day!
    I dag skal det smakes på Singapore Airlines nye Business Class-champagne. Referat kommer :)
    Ha en sprudlende tirsdag!

Herlov, PettR and Jørgen like this.
  9. KristianSk

KristianSk Veteran

Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg lurer på hvor mange glass man må drikke av den før man sovner i midtgangen ved siden av Biz setet, slik at jeg gir meg mens leken er god.

Ser frem til rapport.

Fnate liker dette
  10. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God dag, sitter å funderer på om jeg skal booke en tur til BKK med business tilbudet til Qatar, har veldig lyst å prøve både b787 og A380 siden jeg ikke har flydd med disse før.
    Eneste probs er at jeg egentlig ikke har tid, kan evt få til noen dager rundt nyttår, men er også avhengig å få overtalt en kompis til å bli med.

11. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra TOS.

Her ramla man utpå og slo til på 2-1 tilbudet til Qatar så da blir det vinterferien i Thailand og 787/A380 med familien.

Ingen sjampis her idag, kanskje en liten øl i kveld dog.

SASDC8 and SASlovah4evah like this.
  12. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen! Her er mailboksen rengjort og verktøyene lagt frem til dagens arbeid. Kun påfyll av kaffekopp som gjenstår.

Årets reiseaktivitet er egentlig avsluttet, men en liten familiekrise nødvendiggjør en tur til Wales i helgen. Blir nok Virgin Atlantic til London fredag, etter Thanksgiving-feiring hos svigernestemor torsdag.

SASlovah4evah liker dette
  13. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra BKK.

Sitter i D loungen og venter på TG954. Denne loungen er så og si alltid full, og jeg skjønner at håpet om at en tirsdagskveld skulle være annerledes ikke helt holdt mål.

Jaja, de har nå Chang i alle fall :)

14. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Går ikke alle Europa avgangene samtidig på kvelden nesten, er vel derfor loungen er så full.

15. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,691
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra North Dakota. Dagen i dag blir nok ikke mer spennende enn at man blir sittende å kombinere lesing på diverse ICAO dokumenter og flygjenkjenningsdokumenter med Champions League frem til man skal på universitetet for litt simulatortrening senere. En ting som er sikkert, er at jeg ikke skal ut før jeg virkelig må. Her begynner det virkelig å bli kaldt, det er å ta til seg varmen fra når man åpner kjøleskapet som gjelder nå. I morgen skal følt temperatur være på minus 21 grader celsius hevder yr... :(

Last edited: 25. nov 2014
    PettR liker dette
  16. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det er korrekt, men det var bedre en stund når det bare var Business pax som hadde tilgang. Loungene på BKK er uansett for små, så utreise på fredager bør unngås dersom man kan.

Del denne siden