God morgen fra hovedstaden. Nå er det 5 minutter til klokka ringer, uten at det hjelper nevneverdig når man våkner alt for tidlig og ikke klarer og sove mer... Da er det bare å sette fart mot kontoret. Irriterende dårlig med offentlig transport før kl 6 i byen her, men men... Ha en strålende dag
God morgen fra SK330. Tøff start på dagen, kom mye senere til OSL enn planlagt. Dog skal jeg være glad jeg slipper å snekre paller, det var ingen pen kjøring. Rakk ikke frokost på OSL, men rakk i det minste flyet #i-landsproblem Nevnte jeg at jeg får hele 1 rad alene?
God morgen fra SK1463 på vei mot København. Ble gjestet inn i gullstua så frokost er spist @stakar kos deg på ISE messa
God kveld fra AKL. Sitter i NZ sin lounge og venter på flyet til Rarotonga. Skal bli deilig med noen dager der. Fin utsikt og god stemning.
Godmorgen fra guld loungen, SK 1901 til BLL venter, og en aldri så liten halv times forsinkelse gjør at frokost nummer 2 inntaes i dette øyeblikk. Ønsker en flott dag til alle
Morn! I dag er dagen før dagen (hjemreise) for min del og da er det alltid mange løse ender man skal forsøke å ordne opp i. Veldig mye vind her ute i dag, men håper det skal bedre seg noe til i morgen. Til slutt, en meget spesiell skademelding;
God morgen fra senator loungen i Frankfurt, mellomlander på vei hjem etter 5 uker i Port Harcourt. Skal bli sånn passe deilig med 5 uker fri nå. Rekker hjem å pakke ut og pakke på nytt før jeg drar til Manchester på fredag å forhåpentligvis se de røde knuse Watford. Ha en strålende dag!
God morgen fra Københavnstrup. En lang dag forude med masser af arbejde. Glæder mig til en hyggelig tur hjem i minus i morgen aften.
God morgen fra Bergen. En nydelig dag, så da er det bare å være effektiv slik at man kan få på seg labbeskoene og komme seg opp Ulriken senere i dag Til alle som ikke er i Bergen i dag: God bedring.
God morgen fra OSL. Ingen gullstue i dag da det er DY som skal ta meg til Budapest om en drøy halvtime. Dobbelbooket i dag, så snill kollega tok møte på FBU og jeg fikk fly en tur. Flyfritt i 9 dager så det var påtide! Edit: 22C og knyttnevetesten stryker med glans
God kveld fra Blue Mountains. Stakk til skogs og kom tilbake med igler. Fikk ikke med meg alle sår, så dyna fikk gjennomgå.
Nok en dårlig dag fra Trondheim, da feber ikke slipper taket og halsen er sårere enn glufsa til villige Vera på julaften.... Holder sofafortet enda jeg iallefall Ha en bedre dag
Hallo fra Senator Lounge LHR. Sparer så mye på å spise og drikke her at det ble råd til en QC 35. Høflig og hyggelig innsjekking. Nesten smilende sikkerhetskontroll. Slapp gjennom på første forsøk, eks-forloveden stoppet som vanlige. Må være det finnmarkske som trigger alarmen. Tørrfiskdetektor, kanskje? Forøvrig alt vel, og spennende å se hvem som har kilt seg inn på 17b.
God tirsdag kveld fra hovedstaden. En dag fyllt med møter på jobben i dag så da har dagen gått fort, ettersom det har vært en del å gjøre. I ettermiddag har begynt å bruke av alle grønnsakene som ble kjøpt inn på Kiwi med 25% trumf i går så nå har jeg laget vegetarlasagne nok til middag i flere dager Nå blir det sofaen resten av kvelden med litt god underholdning på tv-en. Nyt kvelden alle sammen