God tirsdag fra toget møt Gardermoen. Flight nr 1 av 7 denne uken er snart i lufta. Er nedturen litt trist å se bonussaldoen nå, booket LAX i SK C for vinterferien i går, og ymse i påsken her for litt siden. Så nå må jeg vil gir opp litt.. Kanskje bytte strømleverandør.. huff, hardt å være avhengig poeng.. Ha en strålende dag uten alvorlige depresjoner som følge av lav saldo.
Mornings fra Winchester, engelsk sommervær med 10 grader og vått. Blir forresten å bytte strømlevrandør her også, leie bil på ukentlig basis og spise frukt som en helt. Bikket under kvartfull EB konto i går, føles ikke helt OK.
God morgen fra Trondheim Venter også på påfyll av EB-saldo etter litt bonanza for en mnds tid siden. Fruktbehovet er gått opp i hjemmet , så noe positivt er det jo.... Ellers kan bartebyen melde om -11 grader og jeg er bare såååå glad i Webastoen min Ha en varmere tirsdag
Jeg har måttet krype til medisinskapet for å ta en hurtig injeksjon. 1500kr trumf ble sporenstreks satt intravenøst og det hav en umiddelbar effekt. Redd for at den er kortvarig dog. Jeg trenger SAGA MC så jeg kan gire opp payr opptjeningen
God morgen fra byen ved Lågen. (Den som renner ut i havet.) Minus 10 idag, snø og regn er varslet, dessverre i nevnte rekkefølge. Saldoen er absolutt til å leve med, og der er reserver å hente inn om nødvendig. Og det blir det sikkert. Dette er forøvrig post nr 300. Beskjedent i forhold til mange her, men som introvert østlending er jeg fornøyd. Pent og rundt tall også, kanskje vi skulle stoppe nå! Ha en flott dag, intro eller ekstro, alle!
Jeg føler med deg, har det på akkurat samme måte når bonussaldoen synker under 6-sifret.. Har slengt inn noen Trumf, så jeg nå karret meg over 400k igjen. 40k poeng på fly hittil i november hjelper også.
God kveld fra kontoret i bartebyen! Det ble ei lang økt i dag (også). Det har vært mye farting med DY i det siste, men med Trumf og noen strøturer med bolaget har jeg akkurat karret meg over på seksifret EB-saldo igjen i dag. Når det er kaldt ute er det godt med en god og varm bil. Hadde først kjøretur med den nye kjerra i går kveld, og både jeg og ikke minst fruen er svært så fornøyd
Det ble en sånn en Alt for mye penger selvfølgelig, så nå er det slutt på MegaDo og fancy flyturer verden rundt. Bilferie i Danmark de neste ti årene...
Nice! Gratulerer med ny bil! Har selv en bestilling inne på en Volvo V90 T8 Hybrid R-design, men har angrefrist ut måneden... Det sitter langt inne å ikke handle BMW, men når ikke 5-serie Touring kommer som hybrid, enn så lenge i alle fall, så er vel ikke Volvo det verste alternativet...