God tirsdag! Den tredje korte uken på rad, ikke rart at folk velger å streike i mai, er jo knapt noe jobb å gjøre uansett.. Helga har vært god og varm og man har som god nordmann blitt litt solbrent.. Ha en fin uke
Endelig en arbeidsdag igjen, det trengtes for etter en strøken pinse er jeg solbrent på alle sider. Satser på st det holder med 1 dag jobbing, så 2 dager til med fri. Ikke noen flights planlagt denne uka.
Tror jeg du har rett i.. Og bra er det.. Utlendinger fortsetter jo å sende meg mail selv om vi har fri og inneklemte fridager i Norge så er jo et såre helvete å komme tilbake på kontoret og flere hundre mail å ta tak i..blargh..
God formiddag fra Trondheim Herlig pinse er over - har fått gjort mye beisearbeid og div. på hytta - ispedd bading, pils, grilling og fjellturer ( i tilfeldig rekkefølge) Nå er det derimot arbeid som kaller og jakten på gode tall. Ha en fantastisk tirsdag
God ettermiddag fra Koh Samui. Her skinner sola for øyeblikket og livet er aldeles ikke verst. Noen heftige regnskyll innimellom gjør bare godt. Ha en flott dag
God formiddag fra Eventyr Lounge på CPH. Turen videre går med SK 935 på rad 2. Alt tegner til at dette blir en flott dag, og hva er vel bedre enn ferie?
God morgen fra Ares hjemby. Blir her på jobb noen dager inne i en mørk hall, mens jeg lengter ut til sola og neste flyreise som er minst en måned unna
Det er no brødskiver og kaldt pålegg samt varm lasagne på matfronten. På ølfronten er det carlsberg pils, tuborg classic og tuborg IPA. Det er et greit utvalg sprit med selvbetjening. Vin er på tapp. Kaffe fra maskin. Har ikke sett no musserende.