God morgen fra Nydalen. Fått stått opp, spist og etterhvert settes kursen mot OSL, og den store Emirates-begivenheten som skal skje der. Og at man kommer seg til Dubai etterhvert. Gleder meg til det som skal skje der. Blir noen bra dager. Ha en bedre tirsdag!
God morgen! Akkurat våknet etter en bedre natts søvn. Skal bare spise litt, pakke litt, og løpe litt, før jeg reiser til OSL Ha en fin dag!
Morn Bom stopp på E18 i Telemark. What else is new, lissom. Det løper en politimann frem og tilbake her men vet ikke helt hva han holder på med. Godt jeg har lagt inn litt slakk i programmet mitt.
God morgen fra Lillestrøm. Får ønske alle Emirates kameratene riktig god tur ned til Dubai. Tipper det blir tidenes partyflight, og mye morsommere enn å sitte og bure på et kontor fra 50-tallet på Gaustad. God jul!
God tirsdag! Dere som skal ned Dubai må ha en god tur! Det var morsomt å høre Henning fortelle om bonuspoeng på P4 i dag!
Goooooood emirates-tirsdag! I gang med siste forelesning for uka (!) og meget klar for partyflight til Dubai. Blir kjempekult å møte gamle og nye bekjentskaper. God dag ønskes!
Happy tirsdag! Ønsker alle emirater en superduper tur til ørkenen. Selv sitter jeg i SAS sin gullstue og venter på SK805 til LHR, hvor to dager med landslaget i fotball og Arne Scheie venter Får vel tasse ned etterhvert å se om jeg ser noen kjentfolk som skal til Dubai. Ha en super dag!
God morgen fra Oslo. Greit vær i hovedstaden i dag. Ønsker alle som skal fly med emirates en god tur!
Grrrdmpf fra det Sørlandske. Nettopp hatt personalmøte hvor det fremgikk at 8 personer må gå innen nyttår, men at man ikke får vite hvem det gjelder før om ei uke. Skal nok bli ei festlig og motiverende uke dette. Er det rart jeg drikker?
God formiddag fra SK4411 på TOS hvor turen til Dubai starter. Lander vel omtrent samtidig med EK-maskina. Håper Cecilie kommer seg til OSL.
Ligger an til å ankomme Oslo bussterminal ca 2 timer forsinket, litt over kl 13. Vil det lønne seg å gå over til Oslo S og ta flytoget eller bare ta flybussen fra bussterminalen? Tidsmessig altså
Dersom flybussen er klar til avgang/rett rundt hjørnet og det er en stund til neste flytog; nei. Dersom flybussen er en stund unna og du ser at du rekker et flytog med å springe bort; ja. Dette går uansett bare fint Cecilie
Vel, når flytoget går hvert 10. minutt, som det jo gjør på hverdager, så er det raskere å ta flytoget selv om flybussen står klar til avgang. Flybussen bruker som regel min 45. min, litt avhening av hvor mange stopp den må ha.
God ettermiddag! For en tirsdag Emirates leverte både på vei ned og ikke minst på vei opp til Oslo i dag. Morsomt å få med seg vannkanoner ved ankomst og velkomstkomiteen i gaten var hellerkke dårlig. Gled dere som skal ned på returen nå om en drøy time
Jeje .. her var dagens mest spennende oppgave å skru løs og skifte et dosete. Vi ønsker god tur videre i uka som heldigvis ikke inneholder mer enn tre arbeidsdager.