God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 18. jan 2022.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra teams :)

    Slapp heldigvis Dennis i andre enden i går når jeg ringte Sas for siste finpuss av desember tur til Tokyo med en felles bonusnisse fra IF:)
    Blir jomfruturen til Tokyo for oss begge, så gjerne kom med noen gode tips. T/r med bolaget i biz med flypremium gir virkelig valuta for p(o)engene. Vi blir 3 døgn.

    T-30 til vinterferie og påfyll av c-vitaminer i Florida :)

    Ha en strålende tirsdag alle IF-ere:)
     
    Earl, Wiolenze, OyvindN and 16 others like this.
  2. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God (?) morgen!
    Ser at SAS har gått fra kryptiske eposter ved kansellering til å bare la operating carrier gi "the bad news" nå... Vel, det er med OZ så de ligger jo naturlig nok litt lenger frampå :p Virker som at de også begynner å miste troen på at Japan er åpent i april... Ja, ja man må nå hive seg på telefon og prøve å redde turen uansett da. Det er jo alltid hope in a hanging snore.
     
    Earl, OyvindN, RoadKing and 15 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra legekontoret. o_O
    Ikke korona, men denne dumme ryggen.. Satser på at han gir meg resept på reise til varmere strøk. :cool:

    Skal til kiropraktoren etterpå i tillegg, så nå prøves alt. Må være klar til date med @Eddie47 neste lørdag!

    I ettermiddag skal jeg bygge Lego med nevøen min, så da må også ryggen funke!

    Ha en oppegående dag!
     
    Earl, OyvindN, RoadKing and 13 others like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Her starta dagen med å levera inn sak til Transportklagenemnda etter ei saftig forseinking på veg til Lofoten i oktober. Det er jo på eit odd vis reiserelatert aktivitet.... o_O

    Elles ligg det vel an til kansellering av vinterferietur til Roma og Aten, eg er ikkje spesielt fysen på å bruka munnbind overalt (inkludert utandørs), noko som er påbode i begge byar per no. :oops:

    Heldigvis går det mot lysare tider: årets andre soldag:
    upload_2022-1-18_8-48-47.png

    Ha ein fin-fin dag, folkens! :)
     
    Earl, OyvindN, RoadKing and 14 others like this.
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan vel nesten ta gift på at den dagen du glemte endringsmeldinga fra OZ, så hadde det tikka inn ei kryptisk melding fra SAS om endring, så hadde du brukt timesvis på å prøve å finne ut hva som er endra, før du til slutt kom på at SK endelig har sendt deg varsel om det som OZ endra for lang tid siden :rolleyes::D
     
    Earl, OyvindN, Flymunda and 7 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Gooooooooddddddddddd morgen

    C=9 oppfølgning, C-2 nye pax

    Nedtelling til å innføre nytt AmEx konsept TT (Tømme tralla på en lounge). Å det gledes. Blir vi 3 amigoes, eller ego tripp...Tiden vil vise, eller Covid statusene på enkelte.

    Ha en super duper dag videre :)
     
    Earl, OyvindN, RoadKing and 10 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,231
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Maskinlæring som ikke vil lære fordi datagrunnlaget er for dårlig kvalitet er aldri gøy. Dagen skal brukes på å unngå at algoritmen blir av SAS IT kvalitet...

    @Maggie https://kart.st/shibuya.html anbefales, selv om man ikke lenger kan kle seg ut som Super Mario. Det er forskjellige ruter og det byr på en morsom måte å se byen på.
    Om du liker godt lokalt øl med litt småsnacks er dette er plass som kan by på det https://bairdbeer.com/taprooms/harajuku/
    Shinjuku Gyoen National Garden anbefales for en pust i bakken, man glemmer nesten at man er i en storby.

    Ha en flott dag alle sammen!
     
    Earl, OyvindN, RoadKing and 11 others like this.
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Ishavshotellet. Været er som varslet, og omtrent som håpet! Ikke at man ikke drømmer om palmer og varm sand, men vindrosser og snekov nordpå har også sin sjarm.
    Ha en fin og værfylt tirsdag!

    20220118_091206.jpg


    PS.
    Dere skjønner kanskje hvorfor jeg trives i nord når dette er feilmeldingen etter å ha forsøkt å finne en side som ikke eksisterer lenger:
    Screenshot_20220118-092935_Chrome.jpg
     
    Last edited: 18. jan 2022
    Earl, OyvindN, RoadKing and 13 others like this.
  9. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo.

    Virker som om det ikke går en dag uten at det rapporteres mer og mer covid hos venner, slekt og naboer - med denne farten bør vi vel snart bli ferdige?

    Ellers telles ned til Tromsø tur om fire dager, gleder meg, og krysser fingrene for at karantene unngås…
     
    Earl, OyvindN, rimitone and 9 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp ... frisk og rask!
    ..... og om tre uker på et annet kontinent!
     
    Earl, OyvindN, RoadKing and 7 others like this.
  11. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,435
    Likes mottatt:
    12,529
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Sitter å dreger ut tida.. i dag har jeg bestemt at jeg skal ned på tarzanfabrikken å trene.
    Må ut på lang og aktiv kjøretur først. Har en eldre diesel Audi A4 som antageligvis har fått tett dieselfilter. Må prøve å få opp tempen og svi av sot.
    Ellers har jeg booka rom på Son Spa. Tipper Madrugada i spektrum blir avlyst, så da må man finne på noe annet den helga.
    Fly?? aldri hørt om:(
    Ha en sotfri dag
     
    Earl, OyvindN, Kristian and 10 others like this.
  12. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Send meg en PM om du ikke blir bedre, som sagt, både angrefrist og klage garanti ved uteblitt bedring ;)
     
    tobeornot999, Earl, OyvindN and 3 others like this.
  13. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag!

    Flere møter back to back gjennomført. Det er ingen snarlig ende på arbeidsmengde med det første, så bare å brette opp ermene.

    Ha en god lunsj peeps!
     
    Earl, OyvindN, Kristian and 7 others like this.
  14. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Her startet dagen med positiv hurtigtest på halvparten av avkommet så da blir det karantene i 7 dager, minst. Satser på at andre halvparten og jeg får det og så blir det kortere karantene :)
    Ellers er det T-56 til LH til JNB og videre til CPT med SA. Det gledes. Nå må det bare boostes
     
    Earl, OyvindN, Kristian and 6 others like this.
  15. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Tikker inne nye positive Covid svar fortløpende på kontoret... Omicrap smitter som F¤&%, men prognosen er svært bra.

    God bedring til samtlige :)
     
  16. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Takk takk. Den største utfordringen blir å være i karantene med to på 7 år. Det er mildt sagt utfordrende....
    Regner med at både jeg og bror får det, men er jo vaksinert og barna tåler det fint så det går nok bra
     
    RoadKing, OyvindN and Eddie47 like this.
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra (gjemme)kontoret i Larvik!

    Sola er virkelig kommet og jeg måtte trekke for gardinene for å se noe på skjermen idag. Deilig!
    Men kaldt er det ..

    Gleder meg mer og mer til ANA F turen i februar etter @ccurrahee sitt glimrende reisebrev. Kun fly (nesten) krever ikke mye forberedelse så ledig tid brukes heller på LA-SFO turen med kid’en på 13 i påsken.

    Ha en flott tirsdag!
     
    RoadKing, Earl, haifinn and 6 others like this.
  18. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Tenk så mye Lego som kan byggea og PS5 som kan spilles:) ca. 50% smittes av foresatt, avhengig hvor tett innpå de er sine avkom, jo yngre jo mer smitte fare.

    7 år er vel ganske selvhjulpne, så tipper du slipper helt trygt unna(bare skipp godnatt klem/kyss e.l.)
     
    Last edited: 18. jan 2022
  19. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Vi skal nok klare oss, men det blir heftig gitt
     
    OyvindN, Sunnfjordingen and drsyk like this.
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kjørte 2 timer på 2. og 3. gear, høyt turtall og god fart!
    Problemet løst ..
    Du må også få sjekket om dieseldysene dine er OK
     
    haifinn, OyvindN and drsyk like this.

Del denne siden