God tirsdag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 26. mai 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Da var arbeidsuken i gang. Noen timer på bryggekontoret før det blir et Dialogmøte/lek på et av hovedstadens hotel fra 12 og ut dagen. Ha en bra tirsdag!

2. stalek

stalek Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, hyttetur hos svigers med innlagt båttur tærer på men nå er jeg overraskende våken allikevel! Grisedeilig med en firedagers uke igjen.

Ha en fin dag!

3. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Starbucks på Værnes. Akkurat ankommet fra SVG med SAS. Heldigvis for meg, men uheldigvis for SAS var det lite pax med og det ble ledig E sete. Maskinen hadde gode gamle blå seter. Gratis kaffe og frokost, servert av et rolig arbeidende crew gjorde turen til den beste SAS flighten i år.
    Nå blir det en times venting på resten av gjengen som kommer med DY fra Oslo. Resten av dagen går med til møter og befaringer. I morgen blir det møte med de lokalt ansatte. Da skal også fremdriftsplaner for prosjektet legges.
    Ha en strålende flott dag :)

4. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen fra Lillestrøm. Her venter det kontordag. Ikke stort mer å si om det.

Ellers er vi lei oss for alle dem som ble sittende Fnatfast over OSL i går, da flyet kjørte litt langt på rullebanen. Elefanten sov igjennom det hele, og er derfor svært ilter over mangel på informasjon fra SAS. I ettertid har imidlertid takket ja til krisehjelp i form av en Lohengrin sjokolade. Den skal overleveres i eftermiddag. Han har en viss tro på at sjokket går over da. I værste fall behøver han en til.

ha en fin dag-

Cecilie, SASDC8 and Henning like this.
  5. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske hvor solen skinner og det meldes opp mot 18 grader i dag. Tror jeg må bytte til utekontor....

Det er altså ufattelig hva man kan drømme, for ikke å snakke om hvor skuffet man kan bli.
    Drømte at jeg var på flyplass og skulle fly first class til Seoul. Alt gikk fint til vi skulle kjøres ut til flyet i en container. Den stoppet utenfor et tomt butikklokale i sentrum av byen hvor vi måtte vente. Etter en stund ble vi hentet for å bli fulgt til flyet, men da turen gikk nedover i retning av bystranda, så forsto jeg at jeg var blitt lurt og da våkna jeg.

Ellers drømte jeg at SAS har fått nye ombordstigningsrutiner. Først dem med RayBan solbriller, deretter de med Iphone6 og til slutt dem med Tesla. Enkelt ja.

Var det noen som fortsatt lurte på om det er rart at jeg drikker?

Måtte forresten alle uker starte på tirsdager.....

Hæppi deys!

Travellingalf and Fnate like this.
  6. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror bare du har sanndrømt fremtidens lounge konsepter. Dette er hvordan det blir når økonomer og advokater har fått viljen sin og det endelig har blitt forbudt med fagkompetanse i børsnoterte selskap. ;)

7. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God Morgen fra Trønderhovedstaden :)

Etter å ha bodd her oppe i over 7 år så skal jeg for første gang lengre nord for byen enn Værnes, turen går næmlig helt til Levanger og storoppgjør i OBOS-ligaen.
    Levanger FK tar imot Bergens Stolthet, Sportsklubben Brann til et forykende oppgjør på Moan kunstgress.
    Kanskje vi til og med vinner idag, noe vi ikke pleier å gjøre når vi spiller på Lerkendal ;)

MadsVaHa liker dette
  8. PlusGo

PlusGo Medlem

Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Oslo.
    Norwegian hadde salg i helgen så fikk booket billig billetter til Amsterdam og London i sommer. Meget fornøyd.

Ønsker dere en flott arbeidsuke :)

9. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God Morgen bra Bodø! Helt okey vær i dag etter et par dager med supervær i pinsen. Kontordag fram til klokken 1430, da SAS flyr også meg til trønderhovedstaden hvor Royal Garden venter :)

Ha en strålende dag , og dersom noen har lyst på en øl i TRD senere er det bare å si i fra :)

10. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo!

Effektiv start på arbeidsuken: Sender ut mailer om status match til div. hoteller jeg har planlagt å bo på fram mot sommern. Ellers drømmer meg bort at om nøyaktig en uke blir det 2 ukers rundtur i Europa med KISS konserter så og si hver dag, Hamburg, Berlin, Leipzig, Praha, Paris, Stockholm (Ace frehely), Amsterdam, avslutter i Download festival (Derby) med KISS, Slipnot, Motley Crue, Muse, Marlyn Manson, Faith No More, Billy Idol mm.

Men nå må jeg late som jeg jobber... :) ROck on! Peace...

Travellingalf and Fnate like this.

Del denne siden