God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. sept 2015.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Frokost fortært og straks settes snuten mot jobben. 14,6 varme as we speak, deilig vær.
    Litt støl etter en kjapp tur i bakkene bak huset igår kveld,men det går seg til

    Ha en strålende dag :):):)
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Sola. Grått og nesten mørkt her ennå 07:10 - høsten har gjort sitt inntog.
    Var første mann på kontoret i dag og kaffen er hengt over. Nå litt vanlig styr før møte klokka 09
    Ha en fin tirsdag :)
     
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Flesland. Jobbtur til Oslo på programmet idag.

    Første tur som EBD :cool:...regner ikke med annerledes behandling enn ellers, da jeg reiser Plus.....og så står det EBG på boarding kortet....vil da cc ha EBG på meg?
     
  4. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    God? F**** ikke mye god! 8 rader i +, alle med ledig midtsete unntatt ved siden av meg...Dagen begynte med fløte på buksa fra han som nektet å flytte seg til "D"
     
    Fnate and Islending like this.
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God og våt morgen fra bryggekontoret. Blir spennende å se hva som skjer her i hovedstaden ettergårsdagens valg. I dag blir det en tur for å se på The Well som åpner i desember. Ha en bra tirsdag - her eller der:)
     
  6. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,895
    Likes mottatt:
    12,810
    Bonuspoeng:
    183
    God våt morgen fra teknologihovedstaden ved Lågen. I dag gjelder det å oppføre seg som en tapper taper eller verdig vinner, eventuelt avslappet hjemmesitter.
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Siden når ble det teknologihovedstad ved "Lågen"?
     
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,895
    Likes mottatt:
    12,810
    Bonuspoeng:
    183
    Fra 1814
    Edit: Faktisk fra 19.9 1757
     
    Last edited: 15. sept 2015
  9. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Prærien der sivilisasjonen kan fortsette i nye fire år til tross for dagens regn. Klarte heldig vis å flykte fra den røde fare i tide. Heldigvis ser det ikke ut til at fremtidens roserøde-grønne konstellasjon skal bli til brunt.
     
  10. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Go morgen fra kontoret.
    I Oslo er det skikkelig grått og trist, noe som gjør at Bergensgutten får litt hjemlengsel ;)

    MDG fikk 8,1% av stemmene i Oslo, det betyr vel at vi som reiser med flygemaskiner må finne nye måter å forflytte oss på, for de skal vel legge ned hele industrien.

    MERK: Jeg oppfordrer ikke til noen politisk diskusjon, måtte bare få ut litt frustrasjon.
     
    MadsVaHa liker dette
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Min gode følelse i går om høy valgdeltakelse kunne ikke ha slått mer feil og jeg har blitt enda mindre imponert over nordmenns interesse i sin egen hverdag og fremtid. Jaja, livet går nok videre også denne gangen. En annen ting jeg har mistet fullstendig troen på er værmeldingen. For andre dag på rad har Yr meldt opplett og tørt (les: malevær), men også i dag våknet jeg opp til litt regn. Trøsten får være at det er godt og varmt og jeg har en malefri dag!
     
    Baldrick and TOS_EBG like this.
  12. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Tigerstaden.. Når jeg skulle innta dagens første dose med Bonusfeber så var siden borte og en amerikansk side (Miles and More?) kom opp i stedet? :confused:
     
  13. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke kommet inn på Bonusfeber på flere timer....sitter jo og skjelver av abbbbstinensssser :confused:
     
    Baldrick liker dette
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra det Sørlandske!
    Her fortsetter vaskingen etter sommerferien og det bøtter ned. Og mer skal det bli de neste dagene. Hvis ikke dette regnes som storrengjøring, så vet ikke jeg.....

    Valget er vel overstått uten den store dramatikken. Men jeg fatter ikke at De Grønne får så stor oppslutning som de gjør. Det er jo bare forkledde kommunister hele gjengen jo. Hørte intervju med en lokal Grønne leder. Det viktigste er miljøet, så får alt annet komme etterpå.... Jo jo men san. Det skal det sikkert blir en god fremtid ut av. Det blir jo nesten som å stemme anti-abort partiet til Ludvig Nessa pga den gode samferdselspolitikken de kjører.
    Jaja. Nå skal man ikke bli for politisk her, men måtte ut med litt steam.

    I aften blir det foreldremøte og fotballtrening for junior. Og så må man prøve å få tid til å lage noe mat innimellom også. Så da er nok den kvelden gått....

    Ja, det var en test for å sjekke abstinensene til folk om de måtte være uten Bonusfeber i noen timer! :D:p:cool:
    Enda godt tekniske feil er til for å løses og at vi nå er online igjen.
     
    geddi and GinTonic like this.
  15. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Dette ble en dårlig tirsdag ja. I tillegg til mye knoting på jobb så fikk jeg nesten sammenbrudd da dette synet møtte meg i dag tidlig..: :eek:
    bf.jpg

    MEN, heldigvis er ting i orden igjen nå... Aaaaaaah...... :)
     
  16. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morran fra Sao Paulo!

    Hadde tidenes kleineste flight med United fra Newark; et svært uinspirert, uhøffelig og nedlatende crew i en gammal 767 med short haul seter, ikke akkurat mine 10 beste timer... United economy beholder hvertfall jumboplassen i boken min.

    Nu vel, litt jobb og surr før det bærer mot Europa igjen, nærmerer bestemt Toulouse. Finfin tirsdag ønskes:)
     
    Fnate liker dette
  17. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Trondheim,

    Sitter med blandede følelser etter valgvaken, alle plassene i kommunestyret er i behold, men prosentpoengene har gått ned. Valgresultatet ble egentlig som forventet, nå er det bare å følge spent med på forhandlingene fremover. Også for å lufte den største frustrasjonen, sofapartiet vokser mest og stakk av med seieren, men noen nøyer seg med at stadig ferre bestemmer sammensetning etter valg....

    Stikkord, kaffelattedrikkende hippier på Grünerløkka som stemmer MDG fordi det et nytt og hipt. Samtlige har selvfølgelig flydd til Afrika, Asia og Latin-Amerika på selvrealiseringstid, uten et kvekk av dårlig samvittighet for å ligge over snittet på utslipp.

    Rant over...
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hrmpf... Ble hverken høne eller blund på meg gitt. Men det er bare å ta seg sammen. På med bootsa og ut og spille TP og drikke portvin med flickorna. Fast på tirsdager.

    Salige skrangleknott... Da misser vi hverandre med en middels hårsbredd. Flyr til Buenos Aires i morra og skal videre via masse rart til Sao Paulo. Dog ikke sistnevnte før på mandag kveld.

    God tur heim
     
    GinTonic liker dette
  19. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Gambler du bort Tier Points?
     
    Fnate, Baldrick and Travellingalf like this.
  20. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Mulig det er bare meg, men jeg har fremdeles problemer av og til med å komme inn på Bonusfeber, i alle fall inn på selve forumet. De siste gangene nå i kveld har jeg bare fått feilmeldingen No input file specified. Mener det var en annen feilmelding tidligere i dag.
     

Del denne siden