God morgen fra Helsfyr. Akkurat åpnet innboksen igjen siden igår, og ser ikke ut som det hjalp med en opprydding - da det er like mye nå. Ellers ikke stort på agendaen idag, så planen er å ikke ha noen planer. Ha en bedre dag.
God morgen fra Gaustadbygda. Har så smått innsett at en svipptur til Calgary blir en relativt kald svipptur, men hva gjør man ikke for å nørde litt. Mye å gjøre på kontoret idag, så det er vel bare å snu seg rundt. Ha en fin dag.
Motorsykler er vel ikke så vanskelige å telle? God tirsdag fra Berger. Relativt vanlig tirsdag. Også har vi 757 igjen, istedenfor sånn liten ATR. God tirsdag ønskes
Her har Fedex-pakker begynt å komme med postmannen istedet for egen vogn .. fungerer som f ... 3-5 dagers-levering bestilt lørdag ankom i går. Imponerende! USPS på egenhånd bruker minst 5 dager .. go figure! Har akkurat ryddet mailboksen etter ferien .. ikke så mye presserende - greit å mest jobbe med 'produksjon' egentlig. Ny Tom Clancy skle inn i Kindle'n min i løpet av natten .. Det ble muligens mannens siste hvis ikke han hadde noen manuskripter på lager for senere ... Guete Tierstag mittendand!
God tirsdag fra vestlandet! Sørger over at det ikke er flere bookinger for 2013, men er godt i gang med planlegging for 2014. Så langt er det Chicago, Madrid, Los Angeles og Trondheim som er confirmed, hehe.
Tipper det er en egen type service som sendes på den måten? Er ikke så stødig på de amerikanske innenriksvariantene.
Hey hey hey som Fat Albert ville ha sagt Holy smokes neste uke ser heftig ut på kalenderen. Det er godt at BA er snille og gjør ting enklere. 1A venter i morgen kveld for 20K Avios i oppgradering I tillegg booket jeg en enveis LHR-LIS neste uke til 123 pund og fikk ett tilbud jeg ikke kunne si nei til Your booking and ticket have been upgraded Your booking reference is still 8xxxx Booking Reference8Gxxx (e-ticket) Total amount debited from card£ 79.00 Your confirmation email will be sent to: Så da blir det en fiiin start på Europaturen i morgen og fiiin start på mandagen. Ellers lite å melde. Grått, men bra varmt i dag i Chicago.
God ettermiddag og hei til den virkelige verden. Har tilbrakt 2 dager med smertehelvette pga en vidomstann som var betent. Det hele kom til en slutt i går når jeg krøp til tannlegen og fikk fjernet satans verk. Snart ut og fly!