God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 13. sept 2016.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    god morgen, godtfolk!

    Her I Budapest er man oppe tidlig for å klargjøre ting til MegaDo, har hatt 3 flotte dager her.

    Fly til Zürich i 2 tiden, var satt opp med C Series, men dessverre er min avgang den eneste som er skiftet til Avro i dag :/

    God tur til alle som skal til Zürich, vi ses snart
     
    Travellingalf and Baldrick like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.....MINST like eksotisk som å dra på MegaDo idag ;);)
    Etter jobb idag ( hvor man bl.a. skal stelle pent med bilen til @vegardg ) blir det en tur til bymarka og Storheia tenker jeg. Såpass til vær må utnyttes.

    Ha en strålende dag :):):)
     
    TOS_EBG and vegardg like this.
  3. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Last edited: 13. sept 2016
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,637
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oppegård kommune. Satt ny personlig fartsrekord med bysykkel i dag, og nå er dagen halvveis godt i gang.

    Kos dere på chartertur, gutta!
     
    tommy777 liker dette
  5. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim! Blir ikke MegaDO på meg i år heller dessverre. Trodde kanskje fruen ville syntes det var litt over-the-top, men da jeg luftet konseptet for henne i ettertid visste deg seg at hun gjerne ville blitt med, så neste år folkens, da kommer vi begge to :)

    Får trøste meg med en "vanlig" langhelg i Sveits i stedet, turen går til Geneve/Zermatt på torsdag og 4 av 7 gjenværende legs for å sikre minimum gull for kommende periode unnagjøres. Kjenner jeg har flyabstinenser så det holder!
     
    Travellingalf and Misterix like this.
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo.
    Ny runde med visasøknad til Kina er på gang.
    La oss se om det går smidigere denne gang..

    Og ny runde med 300poeng ekstra på viatrumf er hyggelig, nå har jeg støvsugd kontoen for viakroner.. så da er det bare å vente i et halvår på neste runde :)

    Jeg har snart for mange poeng, eller for liten tid til å reise var det vel...
     
    no-backpacker and Kjakan like this.
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Litt uvant rolig på jobb. Det var litt lurt å gå på biblioteket ...

    Ha en fin dag, med eller uten landingshjul :)
     
  8. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra gullstuen på OSL. Klar for ZRH og MegaDo.
    Har trua....
     
    Travellingalf and tommy777 like this.
  9. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra OSL, men jeg ska ikke ut å fly :cool:

    Har meldt meg på som frivillig til såkalt tjenestetest av nye Oslo Lufthavn. Er allerede godt med folk her, kick off om en halv time.
     
    Misterix liker dette
  10. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    618
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gullstua på OSL! Her gjør vi oss klar til å boarde SK907, før United tar oss siste etappe til SFO. Veldig spent på den etappen...
    Vi er tre stykk som reiser, så @Stuttfeiten stilte opp og gjestet sistemann inn i gullstua - tusen takk for det! Godt det finnes hjelpsomme forumister, så vi slipper å ta til takke med regulær lounge ;)
     
    Ursa, Travellingalf and RoadKing like this.
  11. Mallamora

    Mallamora Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    God fomiddag fra SVG. :)
    Det blir heldigvis ikke reise før torsdag for min del (skrekkelig forkjølet), og da skal jeg til eksotiske OSL igjen. Tenker jeg tar inn på mitt andre hjem Oslo Blu Plaza, og sjekker om det blir oppgradering denne gangen også.

    Når jeg er ute og reiser så har jeg kun en laptop ryggsekk med meg, da jeg som regel ikke er borte mer en 2 netter av gangen. Der har jeg plass til et par skift, laptop og ladere. Nå er det slik at den sekken er PYTON å gå og bære på... Selene skjærer seg inn i skuldrene og alt er i det hele tatt ubehagelig. Men den er lekker...

    Hvilken laptopsekk har dere? Er dere fornøyd med den? Jeg behøver en ny som er lekker, elegant, sort eller brun, gjerne skinn, og den må være meeeget komfortabel.

    Tips? Jeg har sett litt på AER sin travel pack og duffel pack, men lurer på om jeg vil ha en som er med innebygde lademuligheter og litt mer "nett".
     
  12. Anders

    Anders Anders

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg er også på testen av den nye piren, synes dette ser veldig bra ut jeg.

    La ved et lite bilde
     

    Attached Files:

    BangkokBob and Are like this.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen!
    Her er man på vei til Stockholm for et par laaange dager der. En ren helvetesuke dette med 3 reiser på samme uke, og ikke en eneste frikveld.

    Jaja. Man overlever vel..... Hvis man drikker litt....
     
    tommy777 liker dette
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Slik man liker å leve.
    Ingen bortkastet tid :)
     
    Kjakan liker dette
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,079
    Likes mottatt:
    68,764
    Bonuspoeng:
    293
    Her i Stockholm er det et vakkert vær .... ingen grunn til å klage bortsett fra at flyturene til jobb skjer om morgenen og da rett på jobb ...
    Bare vatten!
     
  16. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Zermatt er kult. Anbefaler at du/dere leier sykkel(mtb eller sparkesykkel), tar Sunnegga-heisen opp og sykler ned. Moro. Husk å stoppe for en Jagatee eller to på serveringssteder på vei ned.
     
  17. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag (?) fra gullstua på OSL. På vei til London, og har hatt en meget hyggelig tur så langt.

    Reisen startet fra EVE, hvor priority boarding ble overholdt med jernhånd (!). Så utrolig kjekt å se gate-personale avvise hordene som raste frem. Selve flyturen var også en flott opplevelse med en svært hyggelig purser på vei til OSL.

    Nå ventes det på 15.05 avgangen til LHR. Ha en fin dag alle :)
     
    tommy777 liker dette
  18. Mallamora

    Mallamora Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Det er viktig med en god øl I ny og ne og di.
     
    KristianR liker dette
  19. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Har du forsøkt med byrå? Siden vi bor i Bergen pleier vi å bruke Visumservice. Tenker jeg må ta en telefon til dem å høre hva som skjer. HÅPER jo at ting roer seg nå etter at G20-møtet er over, men kjenner at jeg stresser litt. Har heller ikke så mange "åpninger" der jeg kan levere fra meg passet, så det bør liksom klaffe når jeg først sender det fra meg. :)

    God ettermiddag fra Bergen forresten. Fryktelig varmt her, men med deadline på innlevert manus om noen uker, blir det ikke tid til å være ute. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg drakk.... ;)

    Xxx.
     
  20. Jeltzin

    Jeltzin EBD, BA Sølv

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag fra Hamburg, her sommervarme så det holder, skulle tatt på shorts.. Men megatabbe i Gullstua i OSL tidligere i dag, fikk ikke med meg at det satt noen Insideflyers som skulle på MegaDo mens jeg var innom. Ja ja, dæm får ha det moro mens vi må jobbe
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden