God morgen fra Sleipner A , nå er det bare å vente noen timer på BHL500 og så videre med SK 4022 og 4 uker fri
God morgen fra Oslo" Dagens andre kaffekopp er klar til inntak, og ser ut som det blir noen møter back to back ila. dagen. Mellom slagene skal jeg fundere på viktige ting - som om jeg vil dra til Sør-Amerika eller kanskje India i sommer... Ha en bra en!
God morgen fra Bergen, siste soldag for en stund ... Plager meg egentlig ikke for her er nedtellingen begynt ....mandag starter en aldri så liten utflukt! BGO-AMS-JRO med KLM ..... og kommer ikke tilbake til før 20.-21.11 .... SEZ-CDG-AMS-BGO Da får vi håpe solen titter frem igjen i Bergen. Ha en deilig tirsdag alle sammen!
God morgon frå det austfinnmarkske! Mekanikaren meldte om sjukdom og kræsj, så planen om EU-kontroll og generelt (under?)stell på dollargliset er endra. Det har frigjort ein del timar i dag som kanskje skal brukast til å utsetje det ein eigentleg burde ha gjort... Måtte alle medforumistar få ein fin dag
Det er en gråere dag i Tromsø idag, men fortsatt tørt og på rett side av null på temperaturskalaen. Det ble en svipptur ned til "Basement"/"Fightertown"/"Small Current", eller hva det nå er man kaller plassen der kanarifugler ser ut til å trives, i morgen. Blir hardt å komme seg opp til 06:35 flighten, kanskje man for engang skyld skal komme seg i seng før midnatt?? Før det er det dog sluttspurt på kontordagen, fotballtrening for jentungen og styremøte i sameiet.... Ha en god tirsdag!
God kveld fra DY1552, Budapest neste stopp. Håper på en oppgradering på Hilton i sentrum, bruker å gå greit.
God kveld fra hovedstaden. Arbeidsdagen har vært fylt med avdelingsmøte i dag, der var det heldigvis både kaffe og vafler å få så da var det helt greit med heldagsmøte Nå skal kvelden tilbringes i sofaen mens man følger med på tv-en. Nyt kvelden alle sammen
God kveld fra Trondheim ENDELIG har man tid til å slenge seg nedpå sofaen og slappe litt av.....har stort sett gått i et he*****s tempo idag. Overtid i morra , så blir ikke roligere da heller.... Ha en rolig kveld
God kveld fra Trondheim. full fres i hele dag, ser ikke noe bedre ut resten av uka. Gleder meg til helga! Er vel en mnd igjen til flere her inne skal på Champagne-MR til HKG. Så da har man noe å glede seg til Ha en fin kveld!
God morgen fra Yakutsk. Ja, det er kaldt som faen. Ja, maten de serverer er helt hinsides. I går kveld maktet jeg ikke å få ned det de satt foran meg. Får håpe frokosten (som åpner om to timer ) svinger bedre.