God Tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 04. mars 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hællæ folka...

    Da er Fnatstadbraathen heime og skal jaggu meg ut og søke visum til Russland. Nå venter 7 uker nesten uten reiser, og det betyr brød og vann og ny slankekur del 2. Etter dette bør man være på god matchvekt.

    Ellers... Ja, jeg vet det er veldig dårlig smak. Så alle verdens disclaimers etc, og med risk for evig bannlysning. Men det er verd å minne om at vår alles forbilde Sarah Pailin forutså de siste dagenes begivenheter allerede i 2008.
    [​IMG]
    BENGHAZI!!!!!
     
    Cecilie and SASlovah4evah like this.
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Good Moornings fra Sola, fantastisk fint her i dag, får vårfornemmelser og rykninger i reisefoten. Har nettop fylt på US Airways kontoen til fruen som fikk 100% uttelling på Mystery bonus, så da skal vi være godt posisjonert. Gambler på å dra med poengene inn i One world og forsøke å svi dem av på en South Pacific tur i F.
    Ellers er det nesten folketomt her på huset i dag, alle mann er på tur til Sørlandet, så det er fredelig her og det er noe vi liker :)
    Ha en strålende tirsdag der ute.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det tirsdag ja!
    Har knapt sovet i natt ettersom minstemann fikk feber i går kveld og var temmelig tufs utover natta. Sovna tidlig, men våkna da jeg skulle legge meg og når ikke han skulle sove, var det jo urimelig at jeg også skulle sove. Så sånn gikk nå timene. Ble derfor en time ekstra på øyet i dag morges da det jo er vinterferie her i sør.

    Men nå er det jobben som forlanger full oppmerksomhet. Fyrstikker er satt inn for å holde øyelokka åpne og datamaskinen er fyrt opp. Så da kjører vi på. Bare en halvtime til lunsj heldigvis. Varm mat i kantina på tirsdagen. Måtte det bare være noe godt.....

    Er det ikke helg snart da?
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Vanligvis er damer med slike evner utstyrt med kost. Og det har hun sikkert også.

    G'morgen fra Avdeling Rett Sør For Polarsirkelen .. her skinner solen fra klar himmel. To F-16'er skapte stor stemning her i går, og selvfølgelig måtte lokalpressen trå til ..
    http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article7205278.ece

    Ferden går sørover til sneværet i kveld, og sørover til solskinnet i morgen.
     
    SASDC8 and Bizflyer like this.
  5. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Hoi fra Marina Bay Sands! Akkurat testa infinity pool på 57. etasje. Needless to say, men ganske så fett! Kanskje den vanker en anmeldelse?:)
     
    SASDC8 and Henning like this.
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy tirsdag! God å se at lokalpressen undersøker hva slags skummel ferd disse F16 flyene var ute på :)

    Har i dag hatt besøk av feieren, som viste seg å være en 1,55 høy og hyggelig ung dame!! Sånn går det når man forventer det motsatte.. Og nei, feide ikke over henne ;)
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kost???? Hun er da hockey-mum og 100% Fed Up, så det må jo være ei hockey kølle.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo være kost i enden på den hockey køllå. Det er det forresten ganske sikkert....
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Pøh, da heter det Curlingkølle og er ikke lenger en sport.
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nå ble akkurat hele Kanada uvenner med deg.
     
    Fnate liker dette
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Som jeg sa til en dansk kollega da han hoverte stort over at DK hadde slått Norge i Curling: Curling er ikke en sport, det er en selskapslek! :cool:
     
    Fnate liker dette
  12. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra Bergen. Middagen laget og inntatt. To stk jenter i badekaret. Håper de er stille fra 19.00 siden jeg har en del ting og fikse, bla få tilbake 25000 på reiseforsikringen.

    Lengter tilbake til Dubai...
     

Del denne siden