Det blir litt feil når man går til jobb midt i august, med solen i ansiktet, og likevel må varme seg på en kopp kaffe så fort man er innendørs. Hovedstaden kunne skilte med en-sifret antall grader på morgenkvisten! Uansett: ha en feiende flott tirsdag der ute!
Sånn er det i Norge, men det gledes over å se at september destinasjonen kan skilte med dagtemperaturer på +26 allerede, og døgnets laveste ikke faller under +20.
Her var det to-sifra temp når eg gjekk ut døra 5:30, men det hjelper ikkje så mykje når begge sifra var 1. Livet er heldigvis betre no når sola har fått jobbe litt. Ha ein strålande dag alle sammen!
God morgen fra Trondheim. En-siffret på tempen her også i morres, samt grått og litt duskregn. Hyggelig start på dagen...NOT !! Kan bare bli bedre med litt besøk og kake utover ettermiddagen Ha en strålende tirsdag !!
God morgen fra Sas biz lounge Arlanda. God frokost og god stemning. Dublin neste! Ha en fin dag! @LN-FHU jeg lette etter deg på VW i går..
God tirsdag fra Vestlandet. Jobbing, kaffe, jobbing. Heldigvis litt SAS-fly på torsdag til hovedstaden, så med Brussels Airlines til kontinentet på fredag. Ha en strålende dag!
Tirsdagen startet brått da jeg våknet når taxien stod utenfor. Ble en rask runde med tannpuss osv før jeg løp ut døra. Heldigvis tar jeg alltid høyde for uforutsette hendelser og rakk derfor Flytoget med ganske god margin.
God tirsdag til alle. Dagen startede med en herligt to cifret temperatur. Bare synd at det første var et nul.
God tirsdag! Solen skinner, og det ble is til lunsj. (Halv pris på is i kantina!) Helgens IKEA-prosjekt fortsetter i dag, og mancave'en blir bedre og bedre for hver dag som går. Nå blir det kanskje litt orden i alt rotet.. Snart helg!
God begredelig ettermiddag fra Køben. Her er det strålende vær og varmt. Jeg har liggi flat ut på hotellet med feber siden kl 14... blæææ
Siste samtalen med fruen i dag var å gå gjennom arbeidsreisene mine for resten av året. 8 reiser i Europa. Ingen med mer enn to dager på hotell. Hun var enig om at det ikke var så ille men avsluttet med å si "det blir nok mange flere enn det". Hun forstår det er en fin tur med biz/f i enden av tunnelen så holdt seg forholdsvis positiv Dattera på fire år kommenterte forøvrig at jeg hadde kjørt lite widerøe-fly i det siste. Hadde ikke fått sjokolade fra dem på lenge. Pleier alltid å gi henne sjokoladen. Godt jeg har booket dem inn for et par turer neste uke