God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fideco, 29. aug 2017.

1. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdag til alle fra Premier Lounge DPS.

Ferien går mot slutten og resten av uka skal tilbringes på Sør-Vestlandet.

Ved innsjekk ble vi ca.4millioner IDR (ca 1200 kr pr pers) fattigere, men jaggu skal vi ikke sitte på upper deck i C (747) på vei fra DPS til BKK med Thai. 200% opptjening gir det vel og. Første C opplevelse så dette blir en bra start på turen hjem!
    Ha en fin en dere andre, enten dere flyr eller ikke!

2. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag frå OSL.

Har allereie rekt å klokke inn SOG-BGO og BGO-OSL. Kvifor fly SOG-OSL-TOS. Når ein kan få eit ekstra leg til same pris og same reisetid?

No står SK4414 for tur. Stappfullt fly og sete 32A. Eg slepp i alle fall å sitje i midtsetet.

Ha ein strålande dag!

Upsaker, holmen, Fideco and 1 other person like this.
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,519
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra SK1455, som snart er på vei til CPH fra OSL!

Et nytt kapittel startes i dag, med flytting til Odense og starten på en master i samfunnsøkonomi i løpet av uken!

Måtte jeg bare finne meg en plass å bo så snart som mulig ..

Relativt nytt fly og greier også!
    image.jpg

Henrik, Are, Upsaker and 5 others like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Våt start på dagen , men jobber heldigvis inne... Kun en dag til Fly&Øl...håper @lMartin har kommet seg nogenlunde i vater og er klar til å fortsette testingen av innholdet i alle tappetårnene på Work-work.

Ha en knallfin dag :):):)

Fideco liker dette
  5. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Olja også.

Her har vi flyttet igjen, denne gangen til Nordfjellet, fortsatt for Aker BP. Her skal det letes og så får vi satse på at vi finner noe sort gull denne gangen, siden brønnen vi boret på forrige lokasjon var tørr.

Ha en fin-fin dag!

FFlyer and Fideco like this.
  6. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Opp kl 5 i dag (er slikt lov forresten?) og har gjort unna fyrste flighten i dag. Vart litt krøll ved innsjekk i dag, vart fyrst spurt om alder. Det viste seg at ei ombooking med Widerøe hadde gått litt skeis for nokre månader sidan, og eg var registrert som child. Var litt smigra over at han spurde etter alderen min :)

I alle fall, i billettskranka til SAS fiksa dei feilen med eit stort glis og eg kunne gå gjennom sikkerhetskontrollen som vaksen.

Ha ein fin dag, både store og små!

RoadKing, FFlyer and Fideco like this.
  7. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Du er riktig nok ungdommelig Stuttis, men allikevel da;)

God tirsdag ønskes fra Romerike. Ungdommelig er man (på papiret) kun en dag til, men lar meg ikke knekke så lett.
    Gleder seg stort til MegaDo som stadig kommer nærmere....

8. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra OSL gullstuggu!
    Her var Rikard Gustafsson nettopp innom og drakk noe dispenser greier. Synes kanskje maten var et hakk bedre idag?
    Nå venter jomfruturen min med en av OS's relativt nye EMB195. Blir fint det. God tirsdag!

CrotchRocket liker dette
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,750
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra NSB.
    I dag har jeg ikke vært på nye flyplasser, men ikke mindre enn to nye togstasjoner. Jeg er ikke så bevandret på Romerike, så både Lillestrøm og Jessheim var førstereis for meg :p

Jeg vil heller dra til OSL. Men det er tre uker til neste flytur, dessverre.

Snart helg!

10. Angie

Angie Medlem

Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Da er jeg tilbake igjen etter noen mnd med fravær, har for det meste vært på sykehuset, men frisk og rask nå.

Ligger på etterskudd med bruk av Amex Plat... spurte derfor gubben pent om jeg ikke kunne legge ut for fotballturen til han og gutta, sånn at jeg kan få hentet inn igjen noe av det tapte :rolleyes:

Deilig å være back in business.

Travellingalf, Henrik, Blaa and 3 others like this.
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En grei arbeidsdag ble avsluttet med at Ruter la ett par signalfeil på Majorstuen i veien for hjemturen til mange i dag... det er sånne dager jeg er glad jeg har mange muligheter på hjemveien så tror løsningen med å ta lokaltoget også gå endte opp med at jeg var hjemme mye tidligere enn hvis jeg skulle ventet på at Ruter skulle få liv i tbanen igjen...
    Nå blir det en rolig kveld med litt godt i glasset og da skal man ikke klage ;)
    Nyt kvelden alle sammen :)

12. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra en overfylt lounge på Hilton Gatwick. Kaos på M3/M25 så siste flight hjem rakk jeg ikke, da blir det en natt her før hjemreise i morgen tidlig. NAS er veldig greie med full flex billetter, aldri noe problem.

EDIT: Executive loungen gir meg litt mixed feelings igjen. Kjempepluss for at de har dusj. Mega minus for at det eneste avtrede er i samme rom som dusjen, som om noen bestemmer seg for en deep-clean så får resten bare knipe sammen det som går. MAKAN.

Last edited: 29. aug 2017
  13. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel også poenget med full-flex...? ;)

Are liker dette
  14. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, det er poenget og funker fint. Blir bare litt forvirret av SK's Plus og saver Plus når det koster mer å endre en saver Plus enn å kjøpe en ny Plus billett. Så synes det var på sin plass å skryte litt av NAS:)

Petter B-C and Upsaker like this.
  15. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag kveld fra Gardermoen Airport Hotel. BMW'n er levert hos Bavaria for service, Airport Service er genialt når en skal på tur (gratis parkering).

I morgen går turen til FRA klokken 06:00 før det blir FCT og sete 1A i Lufthansas 747-8i til LAX.

Førstereis i F, så dette blir bra.

Del denne siden