God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Finn Erik Edvardsen, 01. april 2014.

  1. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    ....første fridag på mange måneder, endelig blir det tid å spisse blyanten og få publisert noen artikkler her, men først skal man inn i køen hos Lufthansa som sendte små SMS`er om at begge mine avganger hjem til Seattle på fredag er lettere innstillt. Men en finner nok vei hjem til øya. Ha en fortreffelig dag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra bartebyen
    Her er man godt igang med dagens dont,akkurat nå sitter jeg og skumkikker på flybilletter til hele familien for en helgetur engang før sommerferien. Hvor.....? Tja..en plass i Norge tenker jeg.

    Ønsker alle en strålende dag :):):):)
     
    Fnate liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Trøtt tirsdag fra det Sørlandske!
    Men det var da gledelig å våkne til nyheten om at det allikevel ikke blir noen sammenslåing mellom American Airlines og US Airways. Så da kan vel DM sirkuset fortsette i mange år enda!

    Er på plass på kontoret og nå er det månedsavslutning som står for døren. Bare en uke til avreise nå. Glær mæ!
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,

    Första dagen på nytt kontor idag. Det känns att man har fått 65km till jobbet mot tidigare 30. Nåväl, lönen kommer den 26e och så länge den gör det skall jag väl vara glad.

    Ha en bättre tisdag.
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra vestlandet! Her er det strålende sol I fin kombo med kontorarbeid...
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag!

    Samme kontoret som tidligere men fremkomstmiddelet til og fra jobb er nå byttet ut og jeg kan nå starte tohjulssesongen.

    (ingen aprilspøk det altså)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Sparkesykkel?? :eek::D:confused:
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God lunsj fra Sola, fantastisk vær her i dag. Har allerede rukket noen små ærend men resten av dagen blir "inne-dag" Har ikke blitt lurt hittil i dag, men det kan jo være fordi jeg blir lurt alle andre årets dager. Ved innkjøringen til kontoret har vi nå fått opp denne "raketten" - vakkert.

    Ha en fortsatt strålende dag.


    bilde.JPG
     
  9. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Mishandlet hos kiropraktoren...men det skal visst være til mitt eget beste. Ellers diverse møter på kontoret, på Ullevål og i telefonen.
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdagsmorgen fra Saint Martin :)

    For en ufattelig digg øy å befinne seg på mens det snør hjemme. I dag blir det Maho beach og flyspotting med øl!

    Ha en fortreffelig tirsdag!
     
    Islending and SASlovah4evah like this.
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Oooo jealous ...... lengter tilbake .... Ta en Presidente for meg ..

    Jaja .. her ved Mowbakken er det også godt og varmt .. har reparert en do og fikset litt småting rundt på eiendommen. Fortsatt høy etter fårsdagens Steve Hackett-konsert ... :up: Nå blir'e fotball ...

    [​IMG]
     
    SASlovah4evah liker dette
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Chicago. Vårværet forsvant plutselig her, heftig med vind og skyet. Kaos i gata siden det er søppeldag i dag og søppelboksene ligger strødd nedover gata, tatt av vinden.

    Møte med United og kaffe med en kamerat i sentrum av Chicago, nå er man tilbake og zooomer igjennom diverse jobb ut dagen. Reisefri, oh joy!
     
  13. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan hilse UA og si maken til elendig crew vi hadde ned på UA1444 den 30/3 , har vi aldri opplevd maken til i en premium kabin. Får se om det blir noe bedre på vei opp til EWR i morgen tidlig, men har ikke akkurat troen...
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og plutselig kom Star med ett "kjempesalg" i biz til Europa. Sjekk one mile at a time. 1472 daler t/r, så da blir det tur til Roma 4. Juli ;)
     

Del denne siden