God morgen, her ventes det på fly til Oslo og hverdag. Upper crust berger frokosten med pst/skinke baguette og kaffe. Føler meg ikke trygg på at det er nok det man får ombord. Skal dog bli ålreit med ombordservering igjen Ha en fin dag folkens!
Det ble ikke neo denne gang heller. Men min egen feil, da jeg booket om. Erfarte at ombooking til ny avgang samme dag kan man gjøre selv (også til fly som har gått...), men dagen etter må man ringe inn. Framskritt
GM fra Tønsberg! Endelig et par dager fri - skal bruke dagen på og finne et fint hotell i Tokyo til høsten..Så lang tid i fremtiden har jeg aldri bokket noe tidligere Håper du kom deg avgårde @RoadKing !
Tilbake til hverdagen er det i sannhet. Det gjelder spesielt på OSL. Etter sjokkopplevelsen i jula hvor bagasjen omtrent var på båndet før jeg ankom så er det godt å se at det atter tar halvannet år å komme seg fra nypiren med bagasjen. det må jo være utfordrende når flyet var nesten tomt.
Jeg hadde oppfattet at det ble innført frokost på flyene før 9, er det feil eller har det blitt forbedret?
God morgen fra sofakontoret på Grorud. Minus 8 grader og en dårlig kompis bosatt i Thailand som til stadighet sender screenshots av tempraturene der nede gjør ikke godt for humøret, spesielt med tanke på at vi egentlig skulle reist neste fredag. Sånne bilder kommer omtrent daglig, dette kom for 1 minutt siden.
SAS planla å gjeninnføre servering på innenriks før jul, men det ble satt på vent etter råd fra helsemyndighetene.
Mornings fra bortekontoret. Får snike meg nedom i ny og ne fremover så lenge det ikke blir daglig og jeg ikke tar kollektivt. Jaja. Her er et bilde fra LH sin a321 tatt for 11 år siden på vei til Italia for å se Chievo mot Inter. Tar også med dette bildet jeg fikk fra en tjommi som fløy WF AES-BGO i går Ha det kjekt
God morgen fra hovedstaden. På kopp tre med kaffe og begynner vel så smått å bli klar for dagen. Været ser slett ikke verst ut og jeg håper på en lang spasertur i lunsjen. Savner og fly og har billett på fredag, men jeg burde vel kanskje høre på Erna og bli hjemme... Ønsker alle en strålende dag!
God morgen fra hjemmekontoret! Rullet ut av sengen, slo på kaffen, tur innom dusjen, hente kaffe, og så var jeg klar for arbeidsdagen. Merker at mine kolleger er tregstartet, for de har ikke begynt å mase på meg enda, helt fint det. Dagens lengste reise blir en tur inn til Trondheim sentrum, hente en bursdagsgave eller to på Modern Art Gallery, samt si opp en postboks. Spennende tider ja? Nei... Ha en flott dag!
God føremiddag frå Aust-Finnmark! No får eg reisefeber berre eg ser ryggen av atlasa (fleirtal, ja!) i bokhylla. Samstundes rullar både SAS og Widerøe ut sine nyttårskampanjar – sikkert i lag med ein bråta andre flyselskap. Det spørst om bonusfeberen er mogleg å halda i sjakk? Ha ein best mogleg tysdag, gode medforumistar
God morgen fra bortekontoret! Skal en tur til tannlegen i dag, så da var det like greit å ta turen på kontoret. Her er det lite folk. Vi fikk en nyansatt i dag, han kommer ikke til å se alle kollegaene sine før til høsten, tenker jeg.. Turen til "solkysten" neste fredag ble avbestilt. Har jeg ventet ett år på å fly, kan jeg like gjerne vente litt til. (Og i tillegg reise til et litt mer spennende sted.. ) 5. januar i fjor satt jeg på flyet og vinket til cruise-skipet vi akkurat hadde forlatt. Lite visste jeg at det var første av tre flyturer i 2020. Nyt tirsdagen!
God morgen fra Romsdalen Og god nytt år. Har blitt en stund siden sist jeg var innom her. Godt med en liten avkobling fra "alt" digitalt en stund. Fremdeles nydelig vær i, om enn litt kaldt. Viste -9 grader i dag tidlig på vei til barnehagen. Ellers en igjen/fremdeles plassert på hjemmekontor, og det blir vel ståa en stund fremover også. Ingen reiser planlagt, ingen lounger å besøke. La vaksineringen gå radig! Ha en strålende tirsdag!
Min erfaring er at tyggegummi og munnbind er garantert trøbbel. Selv med hysterisk "close shave" klarer skjegget å få tak på munnbindet, og haler det ned
God tirsdag. Noen som vet hvorfor SAS ikke vil gi meg alle pengene tilbake? Dette var en bonusbillett. Det er for lite beløp til at jeg gidder å ta kontakt, men er mest nysgjerrig på hvorfor det er slik.
Pga norske kroner styrket seg i siste, det vil si da du bestilte bonusreise, setter sas pris på norske kroner per utlandske valuta. Nå skal du få refusjon, så prøver sas seg på å refundere samme beløp i utlandske valuta. Ellers ingen logisk forklaring hvis billetten er innenriks.