God tirsdags morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Joachim, 07. april 2015.

  1. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Første hverdag etter en deilig påskeferie i gang, og akkurat ferdig med en intervall-løpeøkt på sats! Får løpe gjennom dusjen, og komme seg på jobb! Har en sterk følelse av at koffeinbehovet vil være stort i formiddag, etter en påske med lange, rolige morgener! :)

    Ha en strålende dag!
     
    Fnate liker dette
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jada joda tirsdag og arbeidsdag igjen. Det mest positive er at det kun er 4 dager igjen til helg ;)

    Ha en bedre tirsdag!
     
    Last edited: 07. april 2015
    Fnate and stalek like this.
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, god og god fru blom.. ingen morgener etter ferie er gode! Fy satan så tungt det var å stå opp 06. idag etter en påske hvor jeg sjeldent våknet før kl. 13 hver dag. Som SASDC8 nevner hjelper det bittelitt å tenke på at det snart er helg. Etter helga som kommer nå er det bare to helger igjen til neste langhelg som også inkluderer Tom Waits maratonet!

    I går fikk jeg også oppgradert lugarkategorien på sommerens cruise til Congierce, og totalprisen gikk ned.. det må jo feires med en øl i ettermiddag. Sannsynligsvis på verandaen hvis varmen holder seg :)

    Ha en fin dag!
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Her har en allerede fått beskjed om å innfinne seg på Lillestrøm i morgen tidlig. Ellers ingen spesielle planer for denne dagen.
    Ha en flott tirsdag :)
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Godmorgen. Var heldig og fikk en sykkeltur uten regn til jobb i dag. Får satse på at ingen ønsker å gjøre noe med den tomme kalenderen min i dag.
     
  6. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra vestlandets hovedstad! :) Friskt med litt regn etter nydelige dager på fjellet i Telemark...

    På agendaen: kaffe, kaffe og kaffe :eek:

    Ha en fin dag!
     
    Fnate liker dette
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra L14 inn mot Nationalteateret. Hverdagen kaller i hele dag. Ikke tur igjen før imorgen.

    Det kule er derimot at nå er det 2 uker rai-rai og så 3 uker uten de store utfluktene. Men først altså: Gaustad, Amsterdam, Stavanger, Boston, Springfield, Quebec, Montreal, Ottawa, Toronto og et pitstop på JFK. Nok en rundtur "Fnating-style".

    Ha en fin dag uten inbox
     
    Islending, espeno, Henrik and 2 others like this.
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gooooood morgen fra Egg og Bacon kantina LHR. Her skinner sola, merkelig nok. Fikk sove litt i holmenkollen i natt, så da er det bare å teite etter med en quadruple espresso.

    Oslo i ettermiddag med møte der før man reiser hjem til Chicago i morgen

    Sjalabais!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra kontoret!
    Synes nesten det var greit å stå opp i dag morges og komme i riktig gjenge igjen.
    Og det manglet ikke med ting å ta fatt i på kontoret. Eneste spørsmålet er i hvilken rekkefølge man skal ta tingene.
    Travel uke på kontoret dette, før de neste 3 ukene vil bli farting hver uke.
    Og i kveld er det styremøte også.
    Så da er vel snart denne uka ferdig og det blir helg igjen. Dog sikkert ikke like lang som helgen som var. Men så er det vel kortfredag og ikke langfredag denne uka.

    Dagens største æsj er at da jeg sjekket Hhonors kontoen min var mitt tøyesgull radert rett ned til blått nivå. Ingen soft landing her engang. Jaja. Har hatt mye glede av den gullfargen de siste 3 årene. Blitt oppgradert på hvert eneste opphold. Snufs.

    Er det rart jeg drikker??
     
    stalek and Fnate like this.
  10. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Oslo.
    Nå er den bittre hverdagen igang igjen, ellers lite å melde.

    Ønsker dere en fin uke :)
     
  11. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra studentbyen, hadde en god natts søvn som av en eller annen grunn tydeligvis trengtes. Så kom jeg også på at det jo er tirsdag og at jeg egentlig skulle ha befunnet meg i forelesning kl 10...
     
  12. Travelmate

    Travelmate Guest

    Sotra kaller! Det er eksotisk det :)
    Booker billett for hjemreise for Bangkok - Bergen om noen uker og lurer på om jeg skal teste Aeroflot sin business på Airbus 330 (og videre med KLM 737) eller om jeg skal gjøre det enkelt med KLM strake veien hjem med de gamle businessetene.
    Kom akkurat hjem fra Seychellene med utreise i andreetasjen på KLMS jumbo og hjemreise med Kenya Airways nye business i Dreamlineren. Kenya Airways sine seter og service var super og anbefales alle som skal den veien - og som synes det er greiest å sikre statusen hos Flying Blue.
     
    Henning and Fnate like this.
  13. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag! Myk start på arbeidsdagen/uka med litt reiseplanlegging før jeg bryter meg inn i postbunken som ventet på meg. Frøkna har satt motkrav til en ønsket Dallas-tur jeg har; langhelg i Manchester til høsten for å se United hjemme og påske til neste år i varme strøk (helst Florida siden det da er 10 år siden hun jobbet på Epcot-sentret). Begge er litt vanskelige å planlegge pr nå siden terminlista til Premier League ikke er klar, og flybilletter i slutten av mars neste år ikke er lagt ut. Menmen, planlegginga er jo gøy den og. Nå er det lunch.
     
    Fnate liker dette
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ehh.. Har hørt om verre motkrav i mitt liv..

    Med mindre du, som meg, ikke liker ManU..
     
    SASDC8 liker dette
  15. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Joda, fryktet verre, så for meg å måtte trekke alt av plastikk jeg har hos Louis Vuitton eller lignende. Har heldigvis ikke preferanser innen engelsk fotball, så da blir det ikke så smertefullt som det kan være for andre. Det som er verre er klimaet i Manchester i oktober/november.
     
    Fnate liker dette
  16. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God tirsdag fra Jaipur. Endelig tilbake i normal form etter en lang reise. Vi hadde vel en rundt 23 timer reise, også når vi kom frem i India 07.30 eller noe på mandags morgen. Valgte vi bare å stå løpe ut til kvelden.

    I dag har vi slappet av ved bassenget til et hotell som ligger i nærheten av leiligheten vi bor. I tillegg til at vi har vært å besøkt mamma på sykehuset hun jobber på her nede. Vanvittig kontraster bare fra hotellet og til sykehuset. Også når man i tillegg da tenker på hva vi er vant med hjemme i Norge er det ganske utrolig å se hvordan de lever.

    Men alle vi hilser på her borte smiler og er kjempehyggelig. Til og med fått flere klemmer i fra vaskemannen på avdelingen der mamma jobber :D
     
    Travellingalf liker dette
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Vel.. Føler fortsatt ikke med deg.. Motkrav om MER reise for å reise høres ut som en bonusfeberists drøm i mine ører.. Skjerp deg! :D
     
    SASDC8 liker dette
  18. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Hehehe, skjerpet meg nå! :D Forsåvidt veldig fornøyd med motkravet, klager ikke.
     
  19. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra landsbygda i England. Jeg klarer ikke like imponerende rundtur som Fnate. London i dag, Stavanger i morgen og Oslo på torsdag. Og så er det slutt. Føler meg unektelig litt kul når jeg sier det allikevel.
     
    Ruby, SASDC8, Cecilie and 1 other person like this.
  20. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Bodø i går. Bodø i dag. Bodø i morgen også faktisk.


    Men torsdag. På tooooorsdag. Daaaaa skal jeg heim te ho mor.
     
    SASDC8 and Henrik like this.

Del denne siden